Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
warm-up :3
Tuesday, May 7, 2013 | 2:49 AM | 0 candies
Assalammualaikum semuaa, 
okayy dah lame tak update , saya buzy okayy *dengan PRU13* hehe 
saya kan menteri kewangan , ahha okay tak lawak . 
hai semuaa apa kabar ?okay tak ? selsema tak? batuk tak ?
jaga diri bebaik ye memasing , almaklumlah cuaca sekarang ni tak menentu ,
kejap panas ,kejap , mendung , kejap hujan , 
bila hujan tuh lebat gilaa , bila panas tuh terik gilaa , 
so take care of yourself jangan sampai jatuh sakit okay :)

okayy memandang kan kat luar tuh dah start hujan , so saya kena cepatkan penulisan saya ni , sebab takut guruh kilat petir semuaa tuh melanda tetiba kang
GELAP TIBA-TIBA = BLACKOUT !
hehe , mane lah tawu nnty modem umah aku ilang tetiba jumpe kat tepi pokok bunga depan umah aku ni , haha mane lah tawu , just kidding :>
so esok aku ade warm-up ketee, wahh orang semuaa pegi sekolahh , aku pun pegi sekolah jugak !
pergi sekolah memandu sayang ! khamis ni aku ade test JPJ kete , 
huhhhhh cuakkk gilaaaa ;( k aku dah lame tak pegang kete , and aku takut gilaa nak test ni ,
yelahh aku taknak lah jadi cam test JPJ motor ,FAILED kan , 
time pra test boleh jeh bawak tapi bile JPJ buat spoil jeh , 
okayy saya tak mau okayy cenggini berlaku time jpj kete nanti , plis syukrina , kau yg buat semua ni
tolong buat the best , at least kete kau buat sekali jehh , tak payah lan nak macam kte kay ?
pliss korang doakan aku dapat buat sekali jeh , mohon diri tak gelabah serta takut mase JPJ nnti , nnti bila dah takut plus gelabah habis hancusss semua nnti .
plisss syukrina do the best , 
k test ni aku cuakk gilaaa , takut kayy 
tolong semua doakan okay :>
okay thanks atas doa anda semua , kbye , wsalam 
Bismillahirrahmanirrahimmm...
Ya Allah , sesungguhnya Engkau Maha Pemudah Urusan , Engkau permudahkanlah urusan JPJ test kete ku , mudah- mudahan aku lulus dengan cemerlang dengan cubaan sekali sahaja , Berikan lah aku kekuatan Mu kepada ku untuk aku melakukan yg terbaik untuk test ini . Hambamu ini memerlukan keredhaan darimu jua , In Sha Allah , Aminnn.