Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
SSDC
Wednesday, May 1, 2013 | 9:07 PM | 0 candies
Assalammualaikum semuaaaa :D 
alhamdulillah masih diberi kesemptan lagi masih bernyawa dimuka bumi ini ,
untuk teruskan dakwah islamiah anda yg tidak pernah putus , *acece panjang mukadimah kau inaa* 
okayy entry hari ni tak banyak pun , nak kongsi pengalaman selase lepas , 
okayy sape nak teka selase lepas aku ade ape ??? *angkattangann*
okayyy yg tuhhhh !! yg angkat tangan tuhh .......Yaaaa!! betul jawapan andaa .
aku ada JPJ test motor ,yaaa , 
alhamdulillah aku lulus di bahagian 3 which jalanraya and alhamdulillah juga aku kandas kat bahagian 2 which bebagai2 halangan tuh kannn , and akuu kandas kat konn , okay kat situ wat spoill , dah kon yg terakhir boleh pulakk nak jatuh kann , tapi takpe , takde rezeki nak wat acane , kite cuba lagi okayy ! *moodsedihsebenarnya* v.v 
nak buat acane nasib tak menyebelahi , nak nanges pun tak guna kau dh gagal , kene bayar lagi nak repeat , haha padan muka kauu , jumpe lagi muka kau kat rim tuhh , haii bila lah kau nak graduate kann dri SSDC tuh . 
okayy next week , JPJ test kete pulak , and aku mhon sesangat and merayu sesangaattt kat anda semuaaa doakan saya lulus dengan cemerlangnyaa test ni ! saya dah tobat dahhh , takmo failedd lagi, cukup2 lah skali failed motor tuh , tuh pun nak repeat kemahin lame lagi nak tunggu , doakan saya lulus kedua2 test ni , saya dah xde mase dah saya nak msok U dah , acecece , yelah tuhh 

okayyy kepada mama miraa , jangan sedeh hari ni , masih ade waktu untuk repeat test tu lagi , yakin ada boleh ! *yakin saya boleh! - ayat cikgu deva* 
next week kite cuba lagii , wa dah kate tempat tuh lain macam cikit kann , haha , takpe2 kite cuba lagi okayy , yg pentingg  i wanna aisklemmm tawww . hehe 
okayy gtg , wassalam