Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
belajar :)
Tuesday, May 28, 2013 | 3:36 AM | 1 candies
assalammualaikum semuaaa :)
hai apa khabar semuaa ?? baik tak ?? alhamdulillah , hope semuanyaa baik2 belaka ye >.< 
okayy sorry semuaa . senanyaa lame dah tak update kan ??hehe sorry 
1 sebabnya , selagi aku tak pas jpj kete tuh slagi tuh aku tak update blog , sebab nnty reramai org nak tye aku lepas ke takk , 
okayy nasib tak meyebelahi diri ,selepas 3 kali aku amik test and finally alhamdulillah aku lulus jugak , hehe and hari ni aku dapat lesen , taraaaaa !!
okayy pandang huruf P tu jeh , yg lain tak payah tengok sebab aku blur kan , kahkahkah XD 
syukur alhamdulillah , aku syukur sangat , at least sebelum aku pi sambung belajar aku dapat la jugak memiliki lesen , nanti senang lah kan , hihihi 
*senang lah sangat , org suh bwak kete pun kau takmau*
okayy tahniah atas kes itu , kite tutup cerita **

second , sumua olangg sudah pegi sambung belajarrr , sedihnyaaaa ,
actually aku ade lah rase mcm sikit myesal bila tak pegi matriks tuh , bila reramai orang pegi matriks , macam best pulak , okayy aku sedih gilaaa , kenapa aku tak happy mcm dyorg semuaaa , hmm v.v
takpe syukrina jangan menyesal , redha jeh 
mane tawu kesenangan kau tak datang lagi , bersangka baik dengan Allah ok ,
hahh , lagi satu semuaa orang dah tinggalkan aku ,
aku rase sedih sangattt , kenapa korg semue tinggal kan aku ??
 hari2 aku nages , wuhahah tak tahan weh , aku rase sunyi sangat , phone tuh tayah cite ahh , memang tak bunyi langsung , aku gune tok dengar lagu , lyan fb layan twitter tu jelah , kredit aku pun tak beranjak , kenapalah????sabarlah sayang oiii~ lima tahun jehhh~ whatt ??? 5 thun ???
lame syg oiii~~~~
aah kalau aku kawen pun , dalam tempoh 5 thun tuh dah bpe org anak aku ley dapat , hahaah k mengarut .
xpelah memasing nak sambung belajar ,
ntok korg yg sambung matriks tuh , bunyi macam best jeh , korg pun macam happy jeh dok sne kan , aku jelly tgok korg rmi2 kat sne , tapi xpelah , all the best ! aku happy tgok korg semue happy , 
especally bdk matriks perlis lahh , budak matriks johor jgn sedeh2 naaa, nnty korg happy lah jugak , jgn main mate dengn abg fasi taw , hahaha
yg paling aku rindu budak upnmm , huh ni lagi lah takleh contact sebab xley bawak phone lgsung , ok not badd , hari2 melayan rindu , ape boleh buat ~ tunggu lah kau blik melaka bru ley contact , huh lame tuhh , huh sabar jelah semue ni , okay ahad no turn aku pulak yg pegi mendaftar diri , takpe2 , 
hope semue nye okay , harap dpermudahkan Ya Allah segala urusan ku ahad ini , berkatilah pemergianku ini , hahaha okay guys , see u later ~
wasalam .