Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
tawaran matriks .
Thursday, April 25, 2013 | 3:12 AM | 0 candies
Assalammualaikum semuaaaa :DDDDD
nmpak tak aku buat big mouth gituu , konon nak tunjuk senyum besau ah tuh ,
okay cuba ntok senyum walaupun susah , siyes ni kay.
okayy semuaa orang lepasan SPM sangat eksited hari ni sebab results matriks kuar hari ni , 
tahniahh ya semuaaa , dapat tempat kat matriks , pada yang tak dapat tuh jangan sedih jangan muram , sebab aku lagi muram lagi hambar aku hari ni ,hmm 
tahniahh Ar Razi , major korang semua dapat tempat yg samaa , i guess aku nan jaah je kot yg dapat tempat lain dari korang , yang lain semuaa kat perlis , gudluck bebeh :)
bestnya korang dah lah Ar Razi semue 1 tempat ,
nanti boleh blaja sesame macam form5 dulu , boleh buat bising kat sane , wahhh .
aku ?? xde budak ar razi pun teman aku , sedih kan ? sobsobsos , tadi aku dah nanges kesdihan woo ,
bile lepas aku solat tadi , bile aku pk2 balik , ada hikmahnya Allah bagi aku kat pahang tuh , 
yelah bersangka baik dengan Allah , terus menanges pun tak guna jugak , dah memang dapat kat situ trima jelah ,
tapi siyes aku macam takleh nak trima , korang semua dapat kat perlis , aku tetibe sesnsorang lak uh tercampak kat pahang lak , time aku tawu aku lain dari korg , aku down gilaa kot , sebab aku nak dengan Ar razi aku , tapi ntah nape nasib tak myebelahi aku kan , kenelah blajar terima hakikat slow2 walaupun mule2 tuh pahitkan , tapi aku try ntok trima , 
aku harap sangat In sha Allah lah aku dapat tawaran USim nnati ,jika aku dapat disane happy lah sikit , akak aku ade kat situ , then kat situ In Sha Allah hidup ku akan terjamin. 
korang doakan aku pat usim eh , even xde kwan pun kat sane aku tak kesah , jnji aku pat kat sane , 
tapi tu jela macam last post , aku cm ngalat boleh dapat ke x usim, ni hanya mampu berdoa jelah . then jika aku xdapat aku sambung lah belajar kat matriks dah xde tmpat nak blaja kan , aku trima mane tempat yg terbaik aku , aku yakin mesty ada hikmahnya sekarang ni , cuma aku je yg tak nampak lagi kat sini , tabah kan jugak hati ni untuk terma kenyataan , okay bunyi macam sedih tapi aku memang sedih punn . okay okay terima andai itu takdir aku ,

Syukrina , kau mesti belajar berdikari , sampai bila kau nak bergantung pada orang lain, jgn lembik sangat , kau kuat , aku tawu .
so guys , doakan aku yg terbaik dan tabah mghadapi dugaan ni , me love Ar razi :-*
Alhamdulillah , syukran Ya Allah for this ;