Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
Pra ^^,
Friday, April 26, 2013 | 9:32 PM | 0 candies
Assalamualaikum semuaaa :D
mulakan kerja mu dengan Bismillahh :)
hai semuaa ,
alhamdulillah saya dah lepas pra test kete , and lepas ni nak kene ngadap JPJ motor , then next weeknya kene ngadap JPJ kete pulak,
semalam punya cuak aih nak pra test , haha kelakau gilaa .
semalam pra test on the road dapat dengan cikgu john , 
aku rase macam aku terbawak laju or aq memang kelam kabut nak bawak acane , huhh , 
kejap tekan minyak , kejap lepas minyak mngejut , kejap tekan break , haha sgala pedal aku tekan sesuka hati aku jeh , mane org tuh pangkah kat kotak dalam borang uh , pas uh sesuka hati jeh men tukau masok gear , means tak guna gear yg sesuai ,terok gilaa kat syukrinaa ,
tapi syukur alhamdulillah bahagian 3 aku lulus walaupun kene marah dengan cikgu Johnn tuh , haha 
then bila dah habis pegi kat ats litar pulak , okayy aku turn yg kedua , hari tuh yg amik pra test dgn cikgu Jonn ade 6 org , then bile dy dah habis buat dengan semuaa org kat jalan raya dy boleh pulak berhenti pegi makan kejap , okayy kiteorg yg tunggu kat ats ni macam tunggu bulan jatuh ke riba , haha nothing kat atas tuh , just tengok org lain dok blaja wat and dok tengok budak mtor blaja , kalau lah aku tawu cenggituh lamenya boleh aku pegi warmup motor dulu , last2 nasib lah cikgu farizan aku ade kat situ , dy bagi aku test gune kete dy , dy kate dy bg sekali jeh buat , so bile dah ade peluang keemasan tuh , aku try sebaik yg mungkin , bile part naik bukit , fuhh nak main minyak uhh nasib tak mati minyakk , nasib dapat lepas kat situ , fuhh bila dah turun dari bukit uhh leganya gilaa ah,, alhamdulillah bukit aku lepas , then aku parking and wat 3 penjuru ,
yg ni aku x tawu lah aku lepas ke x , aku men buat jeh ,
dah ah semua org dok pndg aku buat ,
alhamdulillah aku lepass semua nya , lepas ni aku test JPJ kete 9/5 ni 
doakan aku lepas JPJ motor n kete dgn skali jeh tanpa ada repeat , i hope so 
doakan doakan doakannn :)
InshaAllah nanty aku buat the best , 
dengan izin Allah nanty aku dapat P , aku nak bawak budak2 ni celebrate besday memasing , janji tetap janji okay , aku tetap ingat :D
okay bye , wasalam .