Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
3 pilihan
Wednesday, April 24, 2013 | 7:55 AM | 0 candies
Assalammualaikum semuaaa , 
okay tadi ase macam happy nak update blog , tapi sekarang ni mood aku down gilaa
down bila aku check tawaran temuduga uitm , aku tak terpilih doe ,
huh permohonan tak berjaya kakk, ahaaaiii stret kuciwa kott ,
ntah lah aku tak tawu nak describe acane feeling aku skang ni , 
sabarlah wahai hati , maybe kos yg kau mnx tuh mmg xde iv , hoho *husnudzon*

hai semuaaa apa khabar sure baik kan ? sekarang ni aku macam dah mula nak active update blog
sebab aku memang gila gila bosan dok umah , dulu tergendaala blog ni sebab aku pi plkn , so da blek ni ade lah mse sikit terluang nak update , yelahh takkan semua cerita kau nak share kat facebook nak share kat twitter , hello sayang fb , twitter tuh bukan diary korg yg semue perasaan kau nak update kat situ , okay tak matang kalau kau buat cenggitu , tu lah funtions nye omputih ciptakan blog ni , ala2 mini diary , tapi elektronik punya lah , agak2 kau malas nak menulis panjang2 so menaip jela , lagi pantas kann , aku ade jugak diary tapi ntah lah , aku lagi prefer blogger , ntah aku tak tahu nape , okay sila abaikan :->

okayyy saya nak ucapkan congratessss pada sahabat2 saya yg dapat form6 tuh , 
sila bangga okay dah dapat tawaran awal pegi sekolah , hehe , mase aku form5 aku nak sgt masok form6 , tapi nasib dan rezeki tak myebelahi aku kat form 6 tuh ,
pada dayahzaimani , madah , jiahfadz , dayahsa'ali ,pkather,  nadhkhalid , dan sepupu ku farehah ,
tahniah uollsss :D , form6 senang , yakin anda boleh perform okayy , do the best , sape yang dapat tawaran ni then rase was2 , xpe tunggu lah upu kalau nakk , tapi dah dapat form6 kie bagus lah tuh , future bgus ,aku yang tak dapat , takpe syukrina jangan sedih rezeki tak sampai lagi , kita tengok esok okay sayang , keep calm and stay smile :)

aku tajuk kali ni 3 pilihan kan ? ape tuh pilihan suami ke ?? hoho 
not in progress okayy , ketepi dulu sekarang ni semua tengah sibuk check mane nak sambung belajar kann , yeahhh , mase depan pikir dulu , 
form 6 aku memang dah tak layak , dah tolak tepi , yg bakinya adalah ipg , upu dan matriks .
okayy results ipg dgn matriks esok , 
inshaAllah kalau aku dapat dedua ni , aku tak tawu nak prefer ape , 
mak aku suh amik cikgu , aku pulak pilih subjek math and pai , kalau pai mak aku kate dapat banyak pahala dok ajar org ilmu Allah , actually aku tak kesah dapat ape course pun , 
bapak aku pulak beriya sangat kot nak aku dapat matriks , siap cakap kat aku nak check aku puye results matriks tgah2 malam kol 12 kg , fuhh dasyat ye bapak aku ni , matriks pun kalau dapat aku xkesah sebab aku amik course math , 
hahh , abg dan kakak aku pulak suh masok USIM , sebab kalau dapat tahmidi tuh jimat tahun , then kalau dapat usim sebelah kaki kau dah ade kat dalam u , kalau lepas tahmidi uh bley trus masok u , kie kau terjamin dapat u ahh , tapi masalah kat sini lahh , ari tuh dari bek2 aku letak usim kat pilihan pertama aku pi tukau jadi pilihan kedua , nak ckp bongok pun bongok gak , tu ah kalau x dpat sedih je , ahaaiiii , 
so ketiga2 ni aku nak , tapi aku tak tawu nak prefer yg mane , maybe aku kne wat istikharah kot ,
ntok lebih kepastian kann , yeah pape pun tgu lah post esok okayy , aku akn inform aku dapat ke x , 
doakan aku dapat yg terbaik okay , Insha Allah , thanks :)

and ade lagi 1 bende yg aku risau sekarang ni test jpj , ohoiiii , jumaat ade pra test kete , next week selase test jpj motor, ohoii aku cuak due2 ni , hohh aku nak lulus due2 xmo repeat , tolong lah , aku tak senang duduk dok pk lesen ni , haihh , doakan aku , thanks :>