Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
SPM results day :)
Sunday, March 31, 2013 | 10:12 PM | 0 candies
Assalammualaikum semuaa :)
hari ni saya nak share hari amik results hari tuh , 
biar pun dah lame tapi tak salah kan nak update sekarang , 
Alhamdulillah syukur pada nikmat dan rezeki yg Allah bg kat aku ,
terima kasih sgt2 Ya Allah ,
dengan keputusan yg aku dapat ni aku sangat bersyukur , 
walaupun tak stret mane pun , tapi secara jujur nye aku memang taknak stret tuh , 
kalo dapat pun rezeki tuh , sebab aku tawu mane tahap kepandaian aku ,
alhamdulillah segala usaha aku time f4 dan f5 akhirnye terballas,, 
keputusan pun memang dah jgke sebab aku skor , 
yg tak dapat A uh takpelah maybe takde rezeki kot , 
yg pasti aku dapat kalah kan result SPM kakak aku , 
sebab ayah aku selalu cakap kalau aku dapat kalah kan results kakak 
aku dah boleh buktikan yg aku boleh lebih bagus dari kakak , well dulu kakak memang anak emas keluarga , 
tapi aku boleh buktikan yg aku pun boleh berjaya cam kakak , alhamdulillah 
akhirnya aku dapat kalahkan results dy , sebab UPSR , PMR mesty kalah dengan dy , mesty dy jugak yg menang , tapi SPM ni aku dah bukti kan pade keluarge , alhamdulillah :)
well hari amik results tuh memang datang lambat ahh , sebab aku malas nak dtg awal2 mcm waktu PMR dulu , kne tunggu pengetua gilaa lame , then kol 12 bru aku datang , sampai2 jeh jumpe teacher NAdia sebab dy rindu aku kot siap nak peluk aku bagai , huhu terharu teacher buat cenggitu kat aku , then dah men peluk2 cium2 nan teacher , aku tengok blkg dewan adik junior dah ramai , huhu cuak haihhh 
masok dewan nampak cikgu Suriani , pegi lah salam , kemain happy lagi cikgu cakap nan aku BM nan sej aku A , 
hoho aku time uh dah mule happy sebab dah due orang cikgu happy dengan result aku , 
aku happy tengok cikgu2 aku happy , then klau dah name datang lambat kan so tempat memang takde ahh 
so aku dok kat luar dewan dengan EX adik dorm aku , kemain agy dy nak tgook results aku , hailaa time tuh la semua nak tawu results aku kann , 
then bile dah habis penyampaian budak2 stret kiteorg pegi kat cikgu kelas masing2 , 
huhu rindu kat ustaz razakk , tapi tu jelah yg aku sedihhh , 
aku rase ustaz hampe kot dengan result aku , time aku cakap nan ustaz pun tak berani leii nak pandang dy , aq just ckp tq nan dy , and mnx maaf tak dpt A , huhu sedihh kot , tapi takpe ah , at least aku tak bg result cam trial dulu , at least aku menaik cikit , sorry ustazzz :(
then pegi cari cikgu NN , huhu waa happy Addmath wa A- termakbul jugak doanya mase nak jawab paper admath dulu :) huhu time jumpe cikgu uh , cikgu ak x caye wa dapat camuhh , wa happy lagi wat cikgu wa happy lagi :) , jumpe cikgu chemist hehe salam cikgu then cakap terime kasih kat cikgu tetibe cikgu tye aq dpt bpe , haha aq jawab sambil tersengih2 , hehe 
tak ramai cikgu dapat jumpe sebab semue buzy kann , dapat jumpe adik sayanggg , hehe
adik tengs hadiah tuhh , sumpah cantik gilaaa , i'm really appreciate it okayy :D
time nak balik tuh jumpe dayah jap , huhu results kami sameee :) 
buddyz takkan terpisah kan ? hehe 
yg best skali aq nampak ayah aku nanges bila tawu results SPM aku tuhh , 
alhamdulillahh semua family aku happy :)
terima kasih Ya Allah :D 
semoga lepas ni aq dapat tempat kat u nanti , In Sha Allah :) Amin .