Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
Sunday, February 10, 2013 | 8:56 PM | 0 candies
assalammualaikum semuaaa :)
hehe , tabik hormat semuaaaa ! 
acecece wirawati negara kan , hehe 
kat kem kan kiteorg ade belajar mcm2 module, 
then dalam 1 modul ni kiteorg belajar cmne nak menetapkan matlamat 
ade 2 matlamat : 1. matlamat jangka masa pndek iaitu matlamat yg boleh dikecapi dalam masa terdekat atau tak lebih 6 bulan dari sekarang , 
2. matlamat jangka masa pnjg iaitu matlamat yg lame lagi akan tercapai , 
then ari tu ade mentor mentee dgn cikgu N :> *comel cikgu niee ,
dy suh wat matlamat jangka masa pendek , almost for this holiday lahh 
so yg first skali aku tulis , matlamat saya nak tidur yg secukupnya bila balik cuti raya cina ni , yess memang tercapai pun , tidur pukul brape then bangun pkul berape , memang elok sgt lah anak dara macam tuh kann , 
takpe cuti kejap jeh , bila balik kem takde tidur lambat takde bgun lambat . semuueee fixxxxxx
then matlamt yg kedua ialah saya nak habiskan cerita Setia hujung nyawa ,
okay now i'm already finish watched that movie ,
yuhuuuu 
* L just nak abg jujur dan telus * hehe 
*cinta abg pada L tiada sempadan dan tak bersyarat* hehe 
angau dahhh , tulah org laen sebok dah habes angau tgok citer SHN tuh
aku baru nak angau , haha ape aku kesah , kat kem dah xpat tengok nak wat cmne kan ,
janji aku dapat tegok smpi habis , alahai how sweet lah citer tuhh 
*takpee S ade ntok abg*, pulakk dahh , haha 
syukrina dah mggatai naaa . 
takpee dengan abg je S gatal , ahhaa
sudah lah syukrina , wake up girl! 
dah habis tengok cerite ni , then baru nak apply UPU 
hehe terok kan ? baru nak apply , 
malam tadi ade usha biasiswa Jepun .
tu semua permintaan family ,
ntahh lah aku pun tak tawu nak jadi ape skg , 
aku ikut je dyorg , 
tengoklah ade rezeki adelah pegi sane , 
then skg ni nak usha UPU , nak masuk mane pun tak tawu , ntah lahh , 
hari tuh UPNM datang kem , and tgn ni gatai pi amek borang msok sne , 
hehe isi borang je apiz :> jangan risau ina tak masok sne punn . sje try :)
cikgu ke akauntan ?? 
semua org nak suh aku jadi cikgu , 
kate mama , sebarkan ilmu dapat pahalaa 
tapi aku ni garang , ajar org pun nty dyorg takot , 
but nvermind , aku akan cuba , kata kakak mama memang nak suh aku jdi cikgu
tapi cita-cita aku nakjadi akauntan dari kecik lagi , 
haihlahhh , takpe kite mintak petunjuk dari ALLAH :> 

gtg , take care 
wsalam .