Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
setiap gambar pasti ada cerita (:
Sunday, December 16, 2012 | 7:45 AM | 0 candies
assalammualaikum semuaa :D 
hari ni hari ahad , biasalah sana sini orang kawen hmmm adat lah 
tambah lgi cuti sekolah kan , tapi malang ya aku ni start balek dari rombongan kelas sampai la sekarang terperap je dok kat rumah , itu baik lagi nie aku terperap dok dalam bilik jeh ,
buat apa ? well anak muda kan hidup dengan teknologi yang serba moden lah , 
bila habis spm je hari tuhh , bila aku kuar je tinggalkan sekolah , 
secara rasminya mama dah suruh amik alih kepuyaan lappy ni , terus menjadi hak milik kekal terpelihara , 
sebabnya sebelum ni nak spm kan so mama tak nk ganggu so dy bagi syamil adik aku tu guna dullu 
hamboi2 dy buat macam harta dia sendri eh , semua benda dy settings atas nama dy eh , bajet dy punya jeh 
then bila dah dapat lappy sendiri memang tak kuar lah dari bilik ni , 24/7 ngadap benda yang tak pernah bosan ni . tapi hari ni dah tekad xnak pegan and sentuh , hari ahad no laptop , tapi petang tadi my mum ajak tengok movie ,hoho terpakse lah khianati amanat kan , tetibe pulak hari ni semua movie aku tengok ade muke Beto , alahai handosme nye abg aku ni :3 ohsemm 
then macam biasa update status FB , Twitter , tengok2 ade org Ask me ques ke , usha Tumblr , and Usha Blogg , dah lame gilaa kot , tak update Blog , yelah kadang-2 malas , kadang-2 takdde idea , kadang-2 pk cm ngarut je tulis pnjg2 , haha ape aku kesah , yang penting aku boleh update :3
and yang paling ohsem sekali , tadi , opss bukan tadi tapi semalam kot , 
ala sekarang tengah hott cite pasal Maria Elena kawin . 
ntah aku pk dy kawin tahun depan ke tak sangke langsung dy kawin this year jugak , 
tekejut lah jugak ,

MR. Asfir dah jadi suami orang :( haha , 
bak kata sorang akak ni , ''hilanglah sorang jejaka handsome yg sin
gle'' haha apalah akak ni 
tapi sumpah abg ni handsome and sweet kot , 
dy ni jenis melayan , tengok lah peragai kak maria acane and dy tak kesah langsung kot , 
macam tulah yg kite nak , terima seadanya , eh ? eh ? nape dah aku ? gatai nak kawen ? haha 
memang teruk lah kene sound kalau Angah dengar aku nak kawen , haha 
 then beruntung sgt kak maria dapat dato' nie , dah lah handsome , macam2 lah complete :) and 1 more kak maria cantik kot , dy ni jenis yg tak hipokrit , yg ade styke sendiri and tak palsu , 
just be herself , i like , even ade orang tak suke , dy just behave , bagus , dy sgt matang , and dy pegang agamanya :) 
tengok ni cantik dy pakai baju weeding dy tadi , 

so simple but nice , congrates kak maria :D  Have Bless ;>
and finally dyorg married jugak , suka , sebab wedding dy cantik simple nice , 
overall okayy , 

SELAMAT PENGANTIN BARU