Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
National Service
Sunday, December 16, 2012 | 8:23 AM | 0 candies
hai hai hai assalammualaikum ,
huh nasib baik , tauw tak nasib baiklahh tadi usha web plkn
yelah mule2 tuh nak tengok2 jeh , but bile tekan ntah mende ape ntah , tetibe kuar mende alah ni ,


nampak tak ? nasib baik bukak , kalau tak macam orang bodoh je tunggu 
'bile lah nak dapat surat dari plkn ni ??'
tulah dunia ni moden sgt , semua nya pakai on9 jeh , nasib aku pasan , kalau org lain yg tak pasan tuh , hmmm nayaaa jehh , 
and baru aku tawu kene isi borang tu lah borang ni lahh , huh macam , 
and yg ohsemm ye , yang ni 

 Tu yang kita mauuu :D 
haha ini lah jadinya kalau jadi budak akaun , gila duit kott , tapi taklah gila ,
pantang jumpe angka nombor je , cehh 
ahaha aku tak kie janji ade lah jugak duit poket , takde ah membazir dok dalam plkn tuh
at least aku dpat double , 
1st aku dapat experience+ilmu , 2nd aku dapat duittt :) 

and yg paling aku suke and excited nak masuk plkn ni bile aku tawu 
aku dapat kat melaka je !
well gila tak gembira , 1st bile aku tawu aku dapat melaka
terus menjerit bagitau mama  , then 2nd aku dah terbayang nanty Abang aku boleh datang melawwat bawak makanan ! yes itu janji dy , harus ditunaikan ! 
and my family boleh datang melwat tiap2 minggu mcmm aku kat sharodz dulu , teruskan tradisi lah gitu ,, 
well anak mak kan , eh bukan anak mak tapi anak manje , 
smpai akak aku pun rase cm nak doakan aku dapat sambung belajar jauh2 luarr melaka , 
actually aku tak kesah pun dapat mane2 pun , tapi lagi excited kalau dapat melaka , mcm2 kot
1st aku nan dayah dah plan ,oleh kerane kiteorg ni orang melaka and kem tu kat melaka so 
kiteorg nak pegang kem tu kie gipang lah , hahaha , 
tengok lah menjaadi ke takk , well dayah tu KAUNSELOR MUDA NEGERI MELAKA 
jgn memain , korg kacau aku , mmg free2 dapat kaunseling , hahaha 

alalahh tapi 3 bulan beb , aku rase nanti aku dapat nice and sweet memories sbb aku yakin 
tu smua kenangan , kene kawadlah kene tulah kne nilah serupa macam orang askar puye schedule , 
hidup dalam company , 
aktiviti pun serupa 
kene pegang senapang lah , tu lah  ni lahh , aishhh 
nasib lah badan , habis muka itam , and yg paling penting yang aku nak , 
aku boleh jadi kurus ! tu impian aku bila nak msok mane 
and sekarang aku mmg tengah pulun habis nak makan je kejeyen. 
nanti masok sne kurus lah ! hehe 
okay lah korang doakan aku dapat survive hidup kat sane nanti , 
and setia pada yg satu , hoho :0