Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
Friday, November 23, 2012 | 3:34 AM | 0 candies
Assalammualaikum semuaaa , Bismillahirrahhmanirrahimm Ya Rabbi , Sesungguhnya hambamu ini telah lalai dan alpa Ya Allah . Aku telah terpesong jauh dari jalan mu , aku sering melakukan dosa dijalanmu , Aku sering melakukan maksiat dijalanmu . Ya Allah hinanya aku dimatamu Ya Rabbi . Malunya aku hendak berhadapan dengan Mu kelak Ya Allah . Tetapi Ya Allah ingin sekali aku berubah ke jalan Mu , Mengikut batas syariat yg sbenar benarnye Ya Allah , Namun aku tiada kekuatan untuk semua itu Ya Allah . Aku rase sangat lemah , aku berasa sangat kecil diri ini . Apakah layak aku untuk mendekatiMu lagi Ya Allah , tulus , aku sangat sangat sangat malu denganmu Ya Allah . Ampunilah semua kekhilafan ku Ya Allah , aku mohon erestuMu Ya Allah , kau ampuni lah dosa dosa ku yg lalu . Sekarang . Mahupun yg akan datang . Aku perlukan bimbingan dariMu Ya Allah , bimbing lah aku ke arah jalanMu yg sbenarnye . Jangan Engkau pesongkan hati ku serta perjalanan ku Ya Allah , sungguh aku sangat berharap kepada Mu , engkau berikan kekuatan kepadaku untuk berani menghadapi realiti yg sbenarnya , dugaan yg telah Engkau persiapkan untukku . ya Rabbi aku bermohon pada Mu , elak kan aku hilang kebergantunganku kepada Mu . tetapkan lah hati ku untuk selalu bergantung dan berharap kepadaMu , aku bermohon sangat sangat sangat Ya Allah , Engkau berikan ketentuan yg terbaik untuk hambaMu ini Ya Rabbi Ya Azzawajjala . Amin. Amin Ya Rabbalaaminn . . .