Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
salam maaf
Saturday, October 27, 2012 | 7:32 PM | 0 candies
assalammualaikum semuaa :> 
hi Spm Hi 8 days more, hi everyone .

frankly speaking ;
 kepada semua warga umat muslim muslimat sekalian .
salam aidiladha :>
semoga parents saya dapat haji yg mabrur . okay saya rindu sgt mereka .
second ; 
kepada semua fivers , gudluck semuaa  ,
all the best , 
minta maaf minta ampun jika ada wat salah pada anda smua . 
tolong maafkan salah saya wak , please . 
saya nak exam dengan tenang and lapang dada . 
doakan saya dapat buat yg terbaik , all out .
doakan yg terbaik ntok saya , saya perlukan support anda .
ntok awak awak semua saya doakan kita semua berjaya semua kayy , 
ampunkan semuaaa kekhilafan saya , 
please bless me  
halalkan semua ilmu or everythings. jangan disimpan dalam hati .
lastly jaga diri , jangan makan hati 

doakan saya dapat 11A . sy tak nak 11 A+ sebab saya tak mampu tapi saya akan cuba sehabis baik . 
doakan ya , thanks awak semuaa .
semoga kejayaan kita semua yg bagus dan diberkati Allah . amin /