Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
pesanan ustazah ..
Saturday, July 21, 2012 | 8:21 PM | 0 candies
assalammualaikum ,
ustazah selalu pesan kat kami ,
''awak semue ni kene berdoa ntok jodoh awak dari sekarang , doakan dapat yg soleh , sebab nanti bakal suami awak lah yg akan hidup sepanjang hayat dengan awak , lebih lama dari family awak , so awak kene doan , minta kat Allah dapat yg soleh , g beragama , dapat membimbing awak ke jalanNya , dapat jdi imam bg family awak ''
tapi nak yg soleh , kene jdi solehah dulu , nak yg beragam kene lah jdi yg beragama dulu , moga tak tersilP bakal suami tuh, solehahkan dulu dirimu kelak akan datang yg soleh pada dirimu , ingatlah itu janji Allah , Allah selalu bantu hambanya . jgn menyesal dengan ketentuannNya , yakin pada Allah , Allah ade rencanaNya sendiri , Allah dah aturkan yg terbaik ntok hambanya , baik buruknya ada hikmah disebaliknya .

tolonglah hambamu ini Ya Allah yg ingin ntok berubah , bantulah hambamu mencari keredaanMu , ku tahu ku ADAMU. bantulah aku jadi anak yg solehah , hindarkan lah aku dari segala malapetaka. Ya Allah aku perlukan MU , moga Ku redhai penghijrahan ku ini. di bulan yg penuh dengan barakah , penuh pengampunan , maafkan aku Ya Allah , sungguh aku hamba yang paling hina dimata mu Ya Allah . tolong lah bimbingku ke arah jalanmu , permudahkan segala urusan ku Ya Allah , aku berharap padamu Ya Allah .

hambamu yang ingin berubah .