Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
#
Saturday, June 23, 2012 | 8:43 PM | 0 candies

assalammualaikum .
bila nak balik jeh mesty something would be happen , ouhh mann ==' .
tepuk dada tenangkan hati , subhanallah , alhamdulillah , Allahuakbar :)
takpeee , dugaan sayang , apa pun yg terjadi , it never change my feeling to you okayy .
ouhh mum iloveu *tetibe

sebenarnya , kejap lagi nak balik syurga ilmu aku , tapi 1 ilmu pun aku tak siap lagi . haha terok kau . tulahh results dh la teruk ntah pelah nak jadi ==' tengok jelah , trial makin dekat takut tak takut tak  ? surelah takot , nak dapat schorlarship tuh , boleh aku apply mock interview arituh mse nak apply scholarship kan , skrg bukan sng nak dapat scholarship , semue dah makin pandai dah . saingan memang hebat , kenalah usaha lebih kan . cuba syukrina :-)

nak citer aritu pegi lawatan prs, tak jauh mane pun pengkalan balak jeh , nak release tension and rewards for results test 1 yang membransang kan , tapi results midyear tak leh dpat rewards. tunggu trial pulak kay , nnty dapatlah rewards kalau bagus :-) nway aku suka pegi pantai sebab , tenang jeh , terase aman dan damai , takde kusut otak. and yang paling sedih tudung kesayangan aku tetinggal kat situ , redhaa , dah le tudung tu best . pastuh tetiggal dah xde rezeki la nama ye .


heaven gila dapat pi pantai :-)

aku suka view camni .

tenang jeh .



lepas ni masing2 balik hostel , jaga diri bek2 okayy ,perform betol betol . doakan yg terbaik okay :-)

habbu minallah habbu minannas :-)