Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
#
Friday, June 22, 2012 | 4:15 AM | 0 candies
assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh ;-)
hai semua. lama dah kita tak update kan , yes , balik ritu pun tak sempat nak update sebab buzy satu then malas satu , hehehe, tapii rriindduuu weyhh blog nie. kat hostel takdak tempat nak luahkan , idup msty happy takmo tunjuk kat depa kita sedih menyedih kan ? . then bila pi sekolahh , Ya Allah, semput for 2 weeks ni. takda 1 hari pun kita dapat dok landing kat atas katil yg empok lagi best tuhh , keje dok atas meja belajar . siapkan hw. hw. hw and hw . ==' . tolong cikgu cepatlah saya nak habis sillybus pastuh saya nak revision , saya tak sabar nak SPM :-) . semangat berkobar-kobar ni . saya nak jadi frist list , kihkih .poyo jeh kau syukrina , mungkin si kembar kau yg first list tuh, haha. takpelah mane tawu nanty kau pulak yg gantikan tempat dy kan ,nama dah same dah , result je tak sama sayang , Kelam.
kat hostel puyalah berkobar-kobar nak balik rumah , sebab terasa sangat kepenatan , mmg betul cikgu Salmah cakap , cara study Pmr tak sama dengan Spm. so tak sabarlah nak balik rumah pk dalam minda boleh lah dok tenangkan badan sat , dok tenangkan jiwa  ,tapi semua ye hampehh bile sampai jeh kat rumah , kita on PC then trus login Saps. and tengok results midyear . hoho tetibe suis mentol kat otak ni mati fungsi ye , semua jadi kelam. ==' zaman sekarang ni tak payah tunggu slip dari cikgu terus tengok online jeh , maju sangat kan dunia ni , hoho ==' . back to results, Ya Allah sangat sangat sangat teruk , alahai bila dok bandingkan dengan budak lain , weyhh terasa aku down , malu kak. kau makan ape sampai fizik , chemistry kau semue tuh bagai dapat A ? yes maybe kau SBT , aku skolah biase tapi tuh xde beza ya pun , yg beza ye cara study, budak Sbt mmg ulatbuku , kami ni alahaii =='. Ya Allah , tolonglah aku :/ .
sem dua ni puya lah struggle nak cover midyear puya results. memang payah. tapi usaha yang penting . kau boleh saya , okay semangat memang tinggi tapi doakan aku laksanakan :-) . okay lepas ni semua kemewahan kena tarik . habislah , mama nak humban anak ye kat hostel sampai habis exam tak payah balik. sampai hatimu mama , haha. takpe saya pun nak dok sana , syurga ilmu :-) . doakan anak mama yang comel lagi cun ni perform dengan bagus kay , iLOVeU mama, do love u always :-)
lepas ni lame lagi nak tengok aku update , jgn rindu kayy , nnty aku update bile free, bye . assalam :-)

habbu minallah , habbu minannas :-)