Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
#34
Wednesday, June 6, 2012 | 8:51 AM | 0 candies
assalammualaikum . kai fakhaluki ?
acece sudah berArabic pulak , haha , naik sem ni dah kne oral arab tanpa ade baris , perghh pepandai kau lah nak bace cmne , mmg tonggang terbalik le jawab ye aku jawab. dah le banyak , aishh tak pee boleh latih , kikihkih poyo je kau syukrina .

malam nie aku belajar addmath yg dah tak terusik semenjak cuti ritu , aish baru aku dapat rase kepenatan belajar, dapat rase macam mane budak2 lain struggle belajar , huishh , dengan tak paham ye lagii,  huishh betul ckap orang penat lelah belajar akan terbalas dengan kejayaan kelak , insyaallah doakan segala penat lelah belajar ni akan terbalas dengan keputusan yang cemerlang , amin.

tadi pegi library , pagi pagi dah kene marah , padan la muke kau sape suh bangn lambat kan orang dah warning awal-awal so bgun awal , kfine pastu stret pi library tak tunggu fizah , so aku sesorang jelah . dak fizah datang lambat , tetibe adalah sorang mamat nie lalu lalang kat aku. dok pandang-2 , aku cuak tapi buat jelah cool kan . then dy amek buku duk belakang aku , puye lah besar kawasan kat situ , kat tempat aku yang terperincil lahh dy nak dok blkg aku tuhh. tu okayy agy , biar jelah kann, tempat terang tak mo duduk , tempat gelap aku jugak dy nak duduk , pastu kan dy bangun pi amek buku ape ntah then alih tempat duk sebelah meja aku, hoho lagi lah cuak , ni bukan perasan tapi cuak if dy nak wat pape ke dah la sebelah2 jeh . then selamat fizah dah sampai then mule borak dengan dy , mamat tuh pulak bercakap-2 nan phone dy . okayy aku tak focus kat dy sebab aku ngah wat  module bi , then mamat tuh belah cmtuh jeh , then fizah tanye ''aish ckap2 kat phone dah nak balik dah ke ? tak belajar pun '' baru lah aku tawu si mamat tuh fizah kenal , kawan dak tirah , alahai membe aku puye kawan kot , aku puye cuak tak payah cakap ah . k tak baik ngumpat sal mamat uh , haha tak mgumpat pun cerite jeh ^^v.