Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
#33
Wednesday, June 6, 2012 | 2:33 AM | 0 candies
assalammualaikum . annyeong .
 haiiii awakkk, ye awakk tuhh , yang ngah bce postt ne.
sihat tak ? alhamdulillahh .
malam ni akhirye dapat reduce lagi 1 homework  iaitu addmath , da siap taip , nnti mama tolong pint kan then siap kan :)
lagi homework ape ntah aku pun tak tawu nak wat , so minggu neh revise jela,
semalam bace sejarah , hari ni tengok tv tutor spm learn about English , esok chemist maybe, sebab esok nak ajar fizah pasal akaun , orang mnx tolong kan so kite kne tolong ^^.
aduhai lagi 3 bulan nak trial ;-( 4 bulan nak SPM ;-( , adush , cepatlah berlalu , tapi aku tak ready nak SPM  . aku tawu aku boleh perform dengan baiknya tapi tulahhh aku ni pemalas tu lah azabnye , bile dah malas study pun ntah kemana , semangat je lebih , tapi buat ye dak , hoho , but after this , bile dah masuk sem 2 , dah kne focus betol2, dah ramai cabar mencabar nie , syukrina trial perfom betol2 , ramai trust kau , dyorg caye kau boleh buat , kalau orang boleh caye kat kau , kau mesty bole buat puye ,  cehh tengok men besemangat lagi , doakan lah berjalan semua nye , pemalas tolong pegi jauh-jauh kayy , aku nak belajar , tolong lah support =='