Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
#28
Saturday, June 2, 2012 | 3:36 AM | 0 candies
assalammualaikum and annyeong ^^V .
hai semua , apa khabar petang -petang neh , huh hambar je kan ?
aku pun tak tawu nape sejak due menjak nie hambar jeh , :( , hurmm.
tolonglah bacteria pegi jauh -jauh , aku tak nak demam lah . banyak lagi keje aku boleh buat , kalo kau ade tido je manjang aku neh , tolong , tak kecian at aku ke ? so in this jun , please be good okay ? pegi lah cae mangse lain ==' . penat lah , tawu kan aku kalau bab penyakit ni lemah sikit , so please okayy  ,
tadi husna tagged kan gambar , okayy seriously suke gambar tu , sebab aku suke belon. tapi tak suke bile meletop boleh wat aku melatah , ooopocoot ! , haha itu aku tak gemar ye .

okayy aku extreme dengan belon, kalo nak tiup belon tuh serupa macam budak kecik , lawan lawan dengan budak2 neh , dyorg pulak rajen melayan karenah aku ni kan , kalo org lain sure dah fed up, tapi aku syukur dapat orang yang sanggup layan perangai aku , tengs to kerabat Ar-Razi dengan Mr. Right , tanpa anda siapalah saya , aceceh , poyo je ayat kau syukrina . nanti budak kelas bila nak wat suprise bufday kat langkawi nanty toksah susah susah bg aku belon dari langkawi pun dah cukup tu kalo dah tak mampu sgt lah kan . tapi korg jgn kenekan aku trok2 okayy , haha , aku tak sabar nak habis spm , nak sambut bufday , nak qada'kan semua nya okayy , tunggu lah , okayy dah maghrib . doakan aku sembuh kayy,, line kat sini tak berapa nak elokk =='