Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
#kembali
Sunday, May 27, 2012 | 6:02 PM | 0 candies
assalammualaikum .. annyeong ^__^
hai . lame tak update . okayy tu la ayat yg slalu aku guna. wee ^__^
okayy sekarang dah start cuti sekolah , start lah mase ulangkaji aku , start lah mse aku siapkan segale keje kursus yg ade tuh. pegi libry dgn ar-razi ciapkan . okayy cool time cuti pegi libry untunglah sape nak hantar aku tuh. time cuti ni lah aku kne hafaz and betulkan tilawah aku sebab nak tasmik . time nie lah kene praktis bace arab . time ni lah akuu qadaa' tido , yeahh itu yg pasti . hehew :3 .
okayy , mid year dah habes, lepas ni trial , then spm then aku apply UTP , then bla dri Malaysia jap . men salji kat sne , wat snowman then graduate, then success jd Charted Accountant then name aku btukar jd  NUR SYUKRINA CA (: huhuw, tak sabaaarr yee. sabar syukrina , belajar sungguh-sungguh then kau ley grab semua tuh , doakan aku dapat semue tu . insyaallah amin . janji ade usaha jgn malas okayy .
okayy pasal midyear . so far not bad, ape yg aku target dapat even awal2 disppointed then Allah dengar celoteh aku nan ekyn tuh , dok membebel dgn ekyn jeh , then Allah kurniakan rezeki , Ya Allah syukran jazilan . yg lgi aku target tuhh mcm ape jeh , ade rezeki dapat lah , tak pee aku jdkan semue tuh iktibar ntok mara ke hadapan , ''kini aku bangkit buktikan yg ku x sakit , sgala kphitan yg kau berikan kan '' ala gitu bunyi lagu tuh, haha . trial kite target okayy ade mase lagii .
ari tu besday mira masran a.k.a mama aku tuh,, midnight kiteorg wat suprise , wat avatar at dy . dak kinah dah bancuh an nila dgn bedak sampai likat then calit-calit at muke dy , hehew mmg habis muke dy jdi biruu , tapi kinah wat x likat sgt , sebab spatutye kalau calit at muke tuh tak hilang nila tu still warne biru , tp ni mira masran bsuh muke dy ilang wrne nila tuh, then dah gadoh-gadoh nan dy , baju aku yg kene calit.. ohmggggg , baju bolaa aku yg akuu sygg , then balas at dy balek , haha , then due2 comot , mlm tuh aku rendam bju bola tu nseb baik boleh ilang . pape un happy birhtday garll . do iloveyou so much :)
okay hari guru pulak , not badd , dapat sambutan , cool sharodzians 0812 , nanti mesti aku rinduu tu semue , okayy wipe tears , next year dah xde semue tuh , nnti dtg as alumni jeh , cool kan . takpe ade gambar boleh ubat rinduu kan :) yeah aku suke . lame dah tak update so byk nak share kan ? byk ni jela , nnti aku share law aku rajin , haha nak start pi study okayy , nak gi UTP :)
bye guys. assalammualaikum .