Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
#
Friday, May 11, 2012 | 2:54 AM | 0 candies
assalammualaikum . annyeong . ^^V
seriously . lame tak update , haha .
well baru dapat balek umah . niat dihati berbelah bagi . nak dok ostel tapi nak balek umah .
kat ostel aku boleh belajar , kat rumah ne iman tak tetap . ade syaitan yang menghasut. ahha . study pun tak jalan . harapkan kat dorm jelah , itu pun kalau mood ngantuk takde,
ouh aku speechless jawab sejarah tadi . okayy buku teks form 5 aku tak bukak langsung, and aku bukak buku modul gemilang itu pun pagi tadi time bace yasin. untung mane yang aku dapat jwab , and speechless bg yg x dapat jwab tuh. sorry cikgu suriani sebab tak dapat lah sye rse ye jd bdk target A tuh. mohon luluskan sje paper sye tuh, pleasee cikgu , huh rase kesal pun ade jgk , but nevermind , ade mse lagi , jgn buat time spm. our Mr History , i beg you , please be nice , i trying to know you, but . so far so good mane paper yg lain tuh boleh la jwab sebab senang bm nan bi , tu belum killer paper , tunggu jela mase ye , ouh tolong lah syukrina ini mid term kau , please prove to them that u can do it . okay bettel syukrina kalau kau highest kau dapat coolblog , orang belanja tuhh , law tak  kau yg kene belanja org choc , baik kau dpat highest mark okay. insyallah doakan aku . orang lain boleh , aku pun boleh . doakan aku . ty .