Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
#17
Sunday, April 8, 2012 | 10:24 PM | 0 candies
assalammualaikum. annyeong ^^V .
ehehem , hari ni habaq kat semua kampung . anak dara sorang nie dah pandai masak sendiri taraaaaa!
silalah percaya , saya sudah masak kek batik sendiri. ini gara2 permintaan budak2 kelas yg nak kek batik aku , espcially dak ekyn , sian aku tengok dy dah ngidam sangat nak makan kek batik aku , so aku buat kan ntok korang. khas taw buatan sendiri , tade other hands, i made my own hands okayy , haha . okay cubaan pertama berjaya . well aku tak pandai masak pun sebenarnya . bile try ne menjadi lagi la bersemangat nak blajar masak kan . selama ni bile mak suh masak mesty spoil . haha tu tak berminat nak msak . haha . sekarang anak dara ni dah pandai masakk . weee ~ sila pham perasaan aku yg amat gembira sebab dah pandai masak . haha . to apiz : jgn ingat ina tak pndai masak okayy , i dah retiii . to budak kelas : hanya kek batik je aku mampu buat , next week aku try kek chocolate pulak okayy . minggu ni tak sempat nak buat due2 tuh . pagi tadi ade appoinment doc , blek trus wat kek batik . sile bangge ;D . hope korang suke okayy , kalo sedap sila puji , kalo tak sedap sila senyap bgtaw orang sebelah je , jgn bgtaw aku , hahaha .
tengok aku dah sepah kan dapur aku , wee ~ :D

Step 1 : sediakan , bahan seperti ini. 
 step 2 : patah2 kan biskut marie sampai macam nie . 


 step 3 : gaul sampai sebati . mcm ni , 


step 4: tengok nie.. 

 step 5 : tengok hasilnya. 

sekian .