Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
#12
Saturday, March 31, 2012 | 3:35 AM | 0 candies
assalammualaikum , annyeong ^^V.
hai semua. hari nie baru balek dari sekolah and esok kena balek skolah balek . just imagine , same jeh kalo kami yang balik ari sabtu tak balik. untung lahh sape yg balek ari jumaat kan . actly aku boleh balek ari jumaat tapi disebabkan nak jumpe akak sayang kan , k.inaaaa aku balek lah ari sabtu , hehe .

okayy tadi ade HARI ANUGERAH DAN MESYUARAT PIBG.
and tadi jumpee akak saayangg , lame tuhh tak jumpe dy and aku sangat excited , setiap hari aku tanye kak khai , bile k.ina nak sampai dari sabah tuhh , huh and aku sangat excited pegi dewan tadi cari k.ina . tapi dewan sangat penuh dengan manusia ,. dewan puye besar xckup jugak manusia ye. tak pelah aku terus tunggu dan menunggu kat luar tuh, huh before jumpe k.ina aku jumpe ex akak ipar , taaaarraaa :

haha , lawa tak akak ipar aku ? haha aku suke merepek .
then bile tunggu turn kak  ina nek pentas , gile tak excited kaww tunggu dy keluar
bile dy pegi belakang dewann jeh aku teruusss lari kat dy and peluk dy , gile lepas rinduu kat dy.
ahaha , and dy makin lawa , makin slim, makin alim and thats my sister :) ce tengok muke dy ni


 okayy kite same tinggi ^^v . 
to kak ina : tengs sebab even sekejap jeh dapat jumpe , lame dah tak jumppee so dapat lepass rinduu , and tengss ole2 tuhh , haha mesty gelak kan , hadiah kite same ? , tengs surat tuh,, tengs gambar tuhh, jge diri bek2 okayy , jangan lupe keep it touch okayy, ina sayang k.ina :'> 

and tadi memang takde mood nak buat hw , malam karang baru wat hw okay , so tak de keje amek gambar jehh , haha 
syukrina suke lensa okayyy , haha .



 rin sayang umi 


dengan si cantek : marliza :)


okayy thats all . jumpe lagi tahun depan puye hari anugerah okayy , aku pulak yang nek pentas okayy :') .

P/s : aku sedeh hari ni , sebab dy dah tak layan aku lagi dah mcm dulu  , kfine aku salah , sorry okayy
come back as normal okay :') akuu rindduuuu kaw . 


wassalam .