Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
#11
Saturday, March 17, 2012 | 7:58 PM | 0 candies
assalammualaikum. annyeong . 

ouhh hari ni kene balik heaven. erggg i was likeee ** okayyfine kite kene redha kan ? 
nak wat cmne lagi dah aturan hidup cmuh, yeah cepat lah habis 2012
 aku tak sabar nak masuk plkn, aku tak sabar nak masuk UIA , aku tak sabar nak gi UK, aku tak sabar nak semue ye,, * okeee banyak sangat impian kau syukrina, 
well , dare to dream sayang :)

petang ne balikk , yeahhh aku sukee , tapi Surah Sajaddah aku tak habis hafal lagi , nnty kene tasmik , habis la kau. okayy kene habis hafal okayy ? law tak habis kau . 
esok ade perhimpunan rasmi. sure esok dapat paper exam. sure banyak 'A' aku dapat , haha.
sure selase aku kene diri dalam kelas sebab failed addmath . sure cikgu suke tanye nape boleh failed. 
hahaa. aku dah hafal semue rutin harian aku, 

A, nanti dah balik maktab jgn kupe kite okayy, minggu kite neh blek lagi ade appoinment doktor . doakan kite cepat sembuh okay ? xmo give up awal -awal . really appreciate how u really caring to me ^^V. 
lepas neh dah xde semue tu dah,, kite dengar nasihat + bebelan awak tuhh okayy , 
dont worry be happy okay :) jage diri bek2 taw . nnty kite contact awk :> haha 

Abg bai , untung lah dah habis PLKN lepas neh turn kite pulok kan. haha , nanti jangan menggatal asyik nak jumpe dengan akak pika jehh , nnty kite jumpe akak ipar bile dy dtg amek result . jgn jeles okayy lepas tuh boleh jumpe dy :) 

Ar-Razi crew , lepas ne kite kene smbg blek pejuangan kite , haha poyo jeh , sesame kite pi kejar SPM naa. sesame belajar okayy , cikgu caya kat kite semuee boleh , okayy .

okayy ni last post before aku balik, lepas ne aku buzy , bukan buzy nak kemas bju. tu semue aku dah beres kan awal2. aku nak pi tengok city hunter. haha teruk aku. lepas ni kalo aku dah balik ostel aku xnk blek umah dah , aku dok lelame kat sane. nnty lame tak jumpe umah okay. jangan ridu aku okay. doakan yang terbaik ntok aku , ty :) ily ;*

assalam.