Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
#10
Saturday, March 17, 2012 | 3:52 AM | 0 candies
assalammualaikum. annyeong ^^V.

hari ni sabtu yang buzy . okayy tadi pegi rumah orang kawen , i wearing purple suit . i'm really love it :)
pengantin dy sumpah superb hensem, nasib lah ade isteri sebelah , haha. tahniah abg dah kawen :)
selamat pengantin baru , semoga bahagia dunia akhirat , cepat dapat anak okay :)
makanan dy again superb delicious, well aku kan kuat makan, memang habis udang tu aku kejekan.
xbek membazirkan ^^V.
lepas dah tambah lemak. parents bawak g jln2. bdk spm pun nak jln2 kan. well . aku redha esok blek ostel , second home . haha. dah jalan tuh , ajak mama pegi beli tudung sekolah . suddenly tudung yg paling labuh tak de. haha . memang nasib lah . cikgu tak leh mara kalo aku still pki tudung yg same kne tahan ritu. sebab aku dah ushe cri yg bru , tapi xde kan, well Allah bg peluang pki tudung tuh lagi , haha. cikgu jgn risau sye still pki tdung labuh selabuh alam tuh,. itu pun kalo junior tuh kasi pinjam lagi . law tak minx maaf jelah sye tpkse langgar peraturan lagi ^^v

theen, petangg tadi pak oteh datang, bawak orang kampung sri gombakk, sumpahhh rammaaai gile, dah mcm nak dtg merisik jeh , dah la aku sorang jeh anak dara tuh, then semue bende aku yg serve. cheese anak dara mithali :D haha. okay adik2 semue memang comel . padahal sorang je kot, sorang adik prempuan, sorang baby, know what . mak baby tuh cakap cm ni ''baby ni dy takot dengan orang taw. kalo org pegang dy nanges, ni tak tawu pulak nape dy tak nanges, ngade je dy neh dapat orang cantik pegang dy'' hehe. makcik sye memang suke dengan baby sebab tu dy tak nanges, baby tuh ade naluri dengan sye, haha tapi baby tuh sumpahh comelll, tembam , name ye arissa , sedapp kan ?

bile rombongan cik kiah tuh dah balek , sambung main dengan si adam. cian dy , paksu dy tak nak layan , paksu dah lari pi main bola kat padang, tinggal adam dengan acik ina jeh , tengok dy comel kan ?

full name : adam mikhael :) 

p/s : miraaa , tengs specially post ntok aku okayy, reallly appreciate sayangs . aku kuat . aku tak nanges pun lah sayangs :) kau memandai jeh . and tadi aku lalu sekolah , know what ? pengetua wat kenduri kawen tak ajak kite pun kan ? anway anak dy kawen tadi , gold theme .