Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
#4
Tuesday, February 28, 2012 | 12:01 AM | 0 candies
assalammualaikum semua.
okayy tengah rush ni nak balek hostel . well dah lambat sangat neh but nak jugak posting.
tak iron lagi . tak mandi lagi . okay memang terok , errk
okayy lets beginning our main point story .
tadi pegi hospital ade follow up coz my eye problem.
aku pegi sane sorang2 taw. tanpa dtemani sesape pun,
how brave  i am. hukhuk. terpakse tuh law tak bak meh suh pakwe teman kan . haha mengarot.
okay tadi jumpe pakcik hospital tuh. seyesly terkejot jumpe dy . u know what ?
dulu mase mule2 jumpe dy. puye nerd. rambut sikat tepi taw. nerd jeh . but when first time i met him last morning. ouhh so awesome. 100% changes. pakcik dah rock sekarang . rambut dah pandai pacak mcam anak mude, stylo lah pakcik , good try :D . next ones. tadi ade follow up . as usuall kalo follow up mmg awal unfortunately hari ni mmg mlg lah , sangat lambat settle kes hari ni. bayang kan , aku wat hw mathmode dari no.3 sampai no.10 habes. how long it take to my turn . err at least my hw have finish . haha , ade sorang abg neh menganjing pulakk , bile turn aku nak msok bilik siap boleh tye hw dah siap belum,. pfftt abg kaw perhatikan aku wat hw kan ? how dare you. tapi at least kaw perihatin nan aku, haha
just imaging , sampai kol 8.30 pagi . balik kol 1.30 petang , jenuh aku tunggu. memang tak sah kalo jumpe doctor tak lebih dari sorang. and mata dah teruk . patut lah kabur2 jeh mata neh , tape dugaan tuh,
okayy lah i dont have much time. i need to back my lovely school .
p/s : pray me . moge2 tahun ne merentas desa aku dapat medal , tahun last :) and pray me 4 exam. all the best :)
wsalam.