Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
#2
Sunday, February 5, 2012 | 8:30 PM | 0 candies
AKU PENAT * sila faham ! 


assalammualaikum , okay beginning jeh dah badmood.
okay aku penat nak lalui semua neh . kalo aku boleh tahan dengan perangai kau nape kau tak boleh ?
okayy memang aku cenggini. kau dah kenal aku cmne no wonder lah kau kne faham situation aku cmne. okayy aku penat selama ape yang kau dah wat dengan aku , serious . aku penat sangat. sape nak dengar luahan aku ? takpe. nanti aku cite dengan jiah kan ? tengs beb . kau sudi dengan cite aku yang penuh dengan kesakitan neh.
ahhh , aku penat , penat , penat , penat paham ? tak paham tak pe . kau boleh terus marah , marah , dan marah aku macam aku xde perasaan. please think first before u done it . aku mintak maaf ats semua kesalahan aku .


ouhh AHLI LEMBAGA PROGRAM USAHAWAN MUDA SHARIFAH RODZIAH !
if tade pape halangan or ape yg dirancangkan akan berlaku , 12 JUN 2012 akan diadakan KONVENSYEN USAHAWAN MUDA PERINGKAT NEGERI. okayy if kita menang *i wish , kita dapat pegi KONVENSYEN USAHAWAN MUDA PERINGKAT KEBANGSAAN pada 25-26 Jun 2012. mari kita same2 naik kan lagi name sekolah kita yang sangat gah pada zaman dulu dgn pum kita yang semakin pupus ne. aku harap sangat yg lain sesame bagi komitmen yg padu dengan keje masing-masing at least kita dapat perform dengan baik dan bagus. insyaallah . amin, doa sesame okayy :>
arahan : PENGURUS PENTADIRAN 
SYARIKAT SHAZIA ILHAMI.  :>