Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
#1
Friday, February 3, 2012 | 5:34 PM | 0 candies
assalammualaikum semue :] again kite jumpe lagi sebab again this week balek , haha . muehaa lepas neh 1 bulan 1 minggu aku tak balik then jgn rindu aku , skrg aku sudah jd budak sbp bagai , huwaa. jgn hiraukan angan2 saja. nope lahh , tahun ni pekse lagi kan ? then after this my schedule full. no more making fool. ouch , tolong lahh kuatkan mental dan fizikal ntok semua tuh,, minggu lepas almost day aku tido around 2 a.m. sanggat buzy sayang oi. tuh baru first week . lepas neh lagi sibuk. ouhh , syukrina kuatt :> kene korbankan semua nye *okay jgn poyo lah syukrina , hw tak siap lagi kau nak buang mse byk je kan ? okayy guyss saya mahu buat hw yg gila byk. pray 4 my success , ty :>