Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
TIME TO CHANGES :>
Thursday, January 26, 2012 | 6:26 PM | 0 candies
Assalam ♥, 


pagi yang indah , bangun bukak mate tgk phone ade text , first impression so excited , bila da bce text tuh , sumpah ayat makan dalam , memang sentap bce text tuh. hampa doe hati , Ya Allah , Kuatkan hati ini . ouh hati kecilku menangis , sabar lah wahai hati . kau kuat :') and aku sambung tido sebab aku tak sanggup nak nanges sebab itu bukan prinsip hidup aku , tapi mata sje yg tutup hati aku tetap menangis , ouhh aku tabahkan hati , aku tak nak nages , aku kuat ! kenapa harus mcm neh ? arghh , Jumaat tolong kemslm Ahad taw, sebab aku tak sanggup nak jumpe Ahad. aku nak pegi jauhh dari Ahad, Ahad sorry taw kalau kau terase, aku tak kuar .. ouhh aku tak suka perasaan ni ! aku benci ! 

Time To Changes :

aku mintak maaf pada sesiapa yang aku susahkan selama neh , aku nak tunaikan wishes orang suh jadi matured pada usia 16 tahun ne even  aku dah msok 17 tahun, aku tawu ak dah besar  tapi still mcm budak2 yg slalu kacau orang and susahkan orang , ouhh aku mnx maaf :) and aku mnx maaf kalo aku berubah ne korang tak suka , sorry aku bukan yang dulu lagi , dy da mati dah , ni syukrina baru , doakan aku berjaya . aku nak bebas dari sarang kehidupan ne, doakan aku , terima kasih .