Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
selamat tinggal dunia .
Saturday, January 28, 2012 | 2:55 AM | 0 candies
selamat tinggal dunia hiburan sebab sat lagi aku nat tengok DREAMHIGH,last episode. muehaa,
xdelahh , sebab aku nak pergi menenangkan jiwa dan sanubari , haha okayy broken situation.
aku nak tinggalkan zaman hiburan aku lah , zaman form4 aku , aku nak kejar zaman form5 aku, okayy selamat datang . sorry lepas neh aku rarely on9 . jgn miss aku , aku tak suka . haha poyo pasan jeh ;>
lepas neh , mula lah khidupan yg sebenarnya, okayy kene tabahkan hati , kuatkan mental dan fizikal. im trying :)
bye bye semua . jumpa aku bila aku x buzy. sorry for everythings. aku deactive facebook ikut cara orang , aku tinggalkan twitter aku . aku tinggalkan blog neh . kalo senang aku update ye , jgn risau pasal aku. pada stalker sorry sebab kau xdpat stalk aku lagi . kalo kau hebat stalk lah aku sampai lubang cacing kau xkan dapat cari. bye. wsalam.