Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
its oyu :)
Friday, January 13, 2012 | 6:59 AM | 0 candies
please hati , kau tolong concentrate bile time study , time blaja , blajar , aku tak nak pk bende lain,
ouh pleasee hati , aku tak tawu nape ari ni aku down gilaa , ntah ape yg aku pk , maybe tak berkat kot jumaat hari ni , ouhh btape malang ye akuu :( .tolong lahh ,SPM aku tak lame lagi ,, tolong hatii , kau terang bagi mudah aku trima ilmu yg diajar , ouh first ,time addmath tadi , soalan cikgu punya senang aku tak reti nak jawab ? aku rase aku de probs , and i know why,, err , ape nak jadi lahh , pleasee hati jgn wat mcm tuh lagi ? akal juga sama ,, second , time physics tadi , okayy memule mmg ngantok habes lah , tapi bila cikgu suhh wat latihan , aku tak tawu nape jwapan aku mmg merepek , padahal aku tau jwapan tuh , siap tulis kat modul tuhh, cikgu kate pling truk pun dy akan kutuk jeh if xdpt jwab , and tadi kene kutok habes2 nan ckgu means aku terok la tuhh, ouhh aku tak tawu ape probs ari niee , err, kalo ari2 mcm neh ,mmg terok lahh , hati tolong jgn merajuk dgn cara cmni ? tlong lah aku,, Ya Allah Kau tahu apa yg tidak aku ketahui, maka jauhkan lah yg bruk dri ku, berikan lah manfaat kpd ku, aminn , tolong hati kau rilekss, tak payah nak pk hal lain , pk nak blaja jeh , tolong tolong tolong , and kau kene bgun lah , tgok kawan kau yg sorg tu, aku terkejut gilaa kot pergai dy dah lain , more hard to her study, even time form4 dy ag trok dri aku , and now she's better than me,, ouhh aku jeless gilaa ==' mcm ne neh ? err time mcm neh lah nak ade probs bagai kan ? ta pe , Allah nak uji, trima okayy ? okayy, lepas rye cina kita kene bincng masalah kite -_- , wuhaa , msalah besar le,, biarlah the owner tawu ,okayy , fullstop.