Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
cuti ouh cuti :>
Monday, January 23, 2012 | 9:27 PM | 0 candies
assalammualaikum .,,
fuhh .. fuhh... berabuk sgt blog neh , lame tak update kan ?
yelah aku dah lame ta on pc tuh . kalo on9 pun pkai phone jeh  , gune wifi jehh , so xdpat lah nak update kn ?
cuti ouh cuti , tipu kau kate cuti tapi tak pun . sme jeh mcm aku skolah tapi iklim jelah lain , skrg aku ade kt umah , law tak mmg aku ade kat heaven sne tuh , wee~
lamee ye tak updatee , and lepas neh mmg tak kn update lahh , lepas cuti neh dah kne struggle , ckup dah sebulan warming up dgn suasana form 5,, yeahh , on da way to form5 , gerun tak ?? sape tak gerun  ,, kecut makk oyyy ,
okayy aku tak de idea dah skrg nehh dok umah bace buku dan pgang phone , haha itu mmg wajib , heheh
hey guys , happy CNY :)