Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
alphabet :>
Saturday, January 28, 2012 | 2:20 AM | 0 candies
assalammualaikum dunia :)
okayy hari ni heaven gila , gila ke ? heaven ke ? tak delah smpai macam tuh skali. muehee.
okay tadi pegi library bukit baru yg sumpah jauh tuh,, nasib lah babah nak antar. okay hari ni dapat study n siapkan addmath yg baru tadi baru pasan tak siap lagi , okayy memang truk aku neh , -_- , at least tadi siap lah jugak , tapi siap salin soalan jela , as usuall ^^V ,

lepas dah habis study , pegi rehat makan2 and dapat choc alphabet yang gila best tuh kan ? okayy tengs awak yang bagi tuh , okayy memang sweet lah :) sorry tade lah bg present sesweet awak tuh , muehaa :> tapi choc tuh cepat cair lahh , habis lahh ==' pape pun tengs taww , really appreciate :)

msg punya msg dengan orang tuh , at the end , dy suh lupakan dy an fullstop ? okayy , tengs sebab suruh macam tuh , im trying :) okayy lepas ni no more about you , . im trying . strunggle in our spm okayy ? pray for me . thank you for everythings.

percaya perempuan usha laki ? haha, tadi ade laki ne dok pandang kat kiteorg, kfine pastu dy pandang lagi . and pandang lagi and sempat senyum . haha okayy bukan salah aku , bukan salah kami. dy yang dok toleh byk kali . and bila lalu sbelah dy aku yang malu sebab main senyum , haha . okay si jiah suka laki tuh , haha merepek jeh semua ni , i think budak tuh underage , tak padan dengan kami , tapi kau mmg comel dik :)
hari ni hari onthedots. not to sad not to happy . terima kasih bagi aku peluang macam ni. bagi aku rase kehidupan sebenar. and aku dapat belajar dengan tenang , ini yang aku nak , again, thank you. doakan aku berjaya hadapi ni semua . okayy hati , again kau kene kuatkan hati ;>  dy dah bagi kau peluang , dan ni yang kau nak , so grab it . wslm.