Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
2012 gonna be so near to me ^^,
Monday, January 2, 2012 | 1:09 AM | 0 candies
assalammualaikum , salam sejahtera semuaa ,
okayy aku rase sedey sebab aku nak wat entry yg last , haha *okayy mmg poyo :]
lepas ni dah xde update lagi , im rarely to do it ,
lepas neh dah xde skodeng blog orang ,
lepas ni dah x hbes kan mse dengan internet lagi ,
lepas neh dah xde segala kemewahan yg aku dapat selama nehh .
lepas neh aku nak balek ostel and teruskan perjalanan as senior Form 5 ,
lepas neh dah xde on9 lagi ,
lepas neh dah xde facebook ,
lepas neh dah xde twitter,
lepas neh dah xde youtube,
lepas neh dah xde blogg,
okayy byak sgt 'lepas neh' kan ?
kfine lepas neh dah xde tuh semuaa , kene tinggalkan semua tuhh , i'll always hold the book that i must read ,
i must struggle in my studies ,
i must change my attitude , no more lazy , no more sleepy in the class , no more ragging , no more laugh but stay smile :]

ouhh Ya Tuhan , sedar tak sedar aku dah besar, dah layak amek Spm even kalo ikotkan aku mmg tak lyak lagi kann ? ouhh sekejap jehh , dulu aku menangis kat telepon makk , sekarang tepon boleh gelak lgi ,

sekarangg tahun last aku dengan mereka , dengan cikgu , dengan ostel , dengan sekolahh .
okayyy memang sedeyy , sudah tamatkan semua tuh. fullstop .

Dear 2012, please give the best chance to me to proposed the best thing in my lifee :)
pray the best luck to me, and i do the best for my SPm ,

Dear SUPERHERO,
after this no more call , no more tears , i cant hear your cry , okayy dear lets we start our journeyy, starts our SPm , we fight okayy , i will prove to you , you can get 9A+, and i can get 11A+ , pray for ours okayy ? do love u :]