Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
speechless =='
Wednesday, December 14, 2011 | 8:40 AM | 0 candies
halu and assalammualaikum semue :)
hari  ni segala msalah yg ditgung oleh prasaan neh , dah terlerai
kepada kau , aku minta maaf sgt sebab aq dah kecewakan hati kau , aku tawu prasaan kau kat aku camne , tapi aku prefer to be your friend , no more than that , bagi aku kawan tuh lagi penting , tapi relationship pun penting jugak , haha ^^, . aku xnk seksa prasaan kau, aku xnk kau terkejar-kejarkan aku , tapi aku ? msty kau terseksa lau tawu ape aq rse, tu lah aq takut nk ckp dgn kau sebb , bg aq law aq ckp nnti trus xnk kwan dah dgn aku :( aq xnk kwan tuh ptus gare2 aq ckp bende tuh , sebb tuh la aq ckp kat kau jgn brharap sgt dengan aku neh , aku neh gila ==' haha. xde ppe pun kau dpat kalo kau nk kn aku. aku nak kau jadi kwan aku jeh , sebab aku selesa kwan nan kau , untuk lebih dri tu aq ase x mungkin kot. hati aku nehh pun gila tau takk , mmg sekarang nie aq nak focus SPM , aku tau aku tak sepandai kau , tapi aku nak kasi lepas dulu itu SPM baru aku nk lpas kan soal hati nie, aku tak sehebat org lain tuh. so i need to focus the first one, hope kaw pham eh ? xde gune ye kalo kau tunggu aku lame2 tapi ... , tapi aku tak nak putus kawan dgn kau , hope kau still lagi nak kwan dgn aku , even aku dah kecewa kan kau , aku tak sengaja taw tapi aku rase ni jln yg terbaik :) even suruh blajar pun mak aku dah bising , lau mak aku tau pasal ni surely lg bising . and hanya ribuan terima kasih yg mampu aku ucapkan untuk segala perasaan kau untuk aku , aku hargai semue tuh , mungkin aku bukan yg terbaik ntok kau , n maybe xde rezeki kot, and lastly kaw jgn sombong dgn aku taww,
terimakasih dan harap maaf =='