Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
seksa =='
Saturday, December 17, 2011 | 4:58 PM | 0 candies
assalammualaikum =='
huh bunyi cam sedey kan ? haha , sedey lee
tawu npe ? smbut anniversary dgn dayah nan jiah jee , dy takde pun =.=

''kngkan sikapmu , hatiku terluka''

err aku lgsung tak pham ape yg dy mksudkan ayat neh ?
aku tye byak kali dy wat tak tawu jeh mcm aq tak tyee , then dua hari dahh nk xnk jeh lyan aku , msg pun mcm tuh jehh , it maybe have something wrongg , ouh gorgeous : pleas tell me the truth , dont kill mee err ? haha,
sekse le mcm nehh , ckap lah ape slh aku, ape sikap aku yg tak betol tuhh , then i'll overcome that, ni takk buat tak tawu jehh , xnk ckp ppe pun, you not like that , im saw your diffrent , i begg you please dont be like thiss :( imiss the old you , okayy sekarang ckp ape yg ina wat sampai awk kcik aty nan kite ? ina seriously tak tawu , jgn lah mcm nehh , okayy kite mintak maap for the wrong thing, but what ? ape yg kite wat slh tuhh ? jgn la men teka-teki nie, ckp jeh , kite okayy , open minded lah , tak kesahh pun sbb tu dah mmg slh kite kann , pleaseeeeeeeeee =='

err, kalo aku tulis kat sni pun bukan dy bace pun kan ? butt at leasst aku x pndam sorg2 , nak ckp dgn dy tapi xnk lyann , xmo lah cmnie , ckup lah wat aq terseksa , aku mmg syg kau , just aku mmg tak suke bgtaw org yg aku syg tuhh , i'll tell the someone that i love naturally , and you'll get it ,
ps. tolong jgn lelame cmne eh , sunyii lahh =='