Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
OMBAK RINDU
Thursday, December 1, 2011 | 6:37 PM | 0 candies
ASSALAMMUALAIKUM , hello ^^,
okayy na cite pasal semalam , semalam pegi sekolah hantar kerja kursus akaun tuh, pastuh my mom tinggalkan kat sekolah tuh sebab aku nak kene tolong dyana mane yang patut , cian dy tak siap2 lagi , so dy dtg ntah pukul bape gedebak gedebok dengan dy nan wani  , tetibe muncul lah idea yang sgt bernas. ting ! haaha

aku : dyana jum g melaka nak ?
dyana : wat pe nak g melaka tuh ? nak gi kene tunggu aku siap akaun neh ,
aku : alah hari nie ombar rindu kuar lah , kite g tgok nak ?
dyana : alah aku puye neh tak imbang lagi lah , kaw tlg aku neh drpd kaw mbebel jeh kate nak g cepat .
aku : okayy ciapkan cepat eh , kang tak memasal xdpat tiket ,

so msg lah mama cakap tak pyah amek sebab nak g melaka dengan kawan , so my mom agree with this , dy cakap ''memang tuh yg adik nak kan'' , haha  macam tawu-2 jekan ? ahha

so pukul 1 turun sekolah g bus stop ni dyana puye pasal lah lambat siap kan dapat bas lambat , bile dah dapat bas byar lah tmbang ckp nak g mp and u know what ? dy tak lalu mp pun . and again dyana tye dy pakcik yg kiteorg nak g mp , pakcik tuh ye kan aje , tapi tak sampai pun ? akhirye kiteorg turun jeh kat JUSCO baru tuh , so dah turun straight pegi wayang puye tempat . yang paling cool kiteorg pakai baju kurung jeh , watchill watcool lah kan ^^v, lagi pun jj je pun , tempat orang beli barang kalo mp tuh yelah mmg malu , ramai orang dok melepak , so beli lah tiket wyg yang sgt murah tuh , pk kan 1 tiket RM 14 dah cuak aku nak cari duit and then counter tuh ckp 2 ticket RM14 , kayyfine macam tak caye semurah tuh sebab hari tuh hari khamis bukan  rabu pun nak murah bagai, tak pelah , rezeki kan .

tapi sebelum masok tuh amek lah pic cover movie tuh yang besar sangat tuh , haha wat muke tak malu jeh sebab macam tak pernah jumpe nak kene amik gambar bagai , chill lah adik :)



okayy mule3 decide nak gi tengok kat mp tapi tak de rezeki so tgok jelah kat JJ tuh , tapi best lah kot , dalam wyg tuh mmg dah save due tmpat tok kiteorg , couple sit , yg kelakar ye kiteorg due org jeh , wat keje gile#ayat dyana :D

so overall cite tuh mmemag gile best , sangat hayatilah , banyak2 cite aku tgok even lagenda budak setan pun aku tak pernah meleleh mcm tgok ombak rindu neh , sepuluh kali weyhh , 10 kali aku nanges tgok cite tuh , kali ke 8 mmg paling terok sebab , byak kali aku tgok aeron aziz berlakon , tak pernah kot tgok dy nges cam tuh , sebab dy nges ikhlas so terharu tgok dy nanges , aku memang tak boleh kalo tengok laki nanges sebab laki kan susah nanges , well done aeron , god job !  and ape yang aku dapat dri cite tuh #sejahat mane pun laki tuh dy tetap nak pilih perempuan yang berlitup yang suci lagi  daripada perempuan yg seksi bagai tuh :D
thumbs up for OMBAK RINDU :)


cool kan , OR dah jadi wallpaper iphone aku :)