Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
lelaki
Tuesday, December 20, 2011 | 10:13 AM | 0 candies
bismillahirrahmanirrahim and assalammualaikum

err aku tak suke laki cmtuhh , laki cmne ?
laki yang nak semata-mata at kaw , 

he really not care about friendship , want he wants ? only the realtionship between u , err for me , if we don't like him can we accept him as friends ? not more than that ? and the boys can be the friends because it's the best way for you and her, dont approach her to accept you to be your nice 'girlfriend' , err sometimes like kill herself, love someone that her doesn't to be love :/ 

aku tak suke laki yg suka kikis duit perempuan and suke mngungkit ape yg dy da bg, kemon la brother jgn bg law tak ikhlas and nak balsan, err law aku tawu kau tak ikhlas dah lame aq tolakk kaw, 

aku tak suke laki yg just nak falling in love , kawan tak nak , err brother kawan lahh dulu bru nk lebeh2, tp kalo org tuh xnk , jgn lah pkse kan, maybe dy dah mmg xnk kat kaw,, so accept it :) 
kawan tuh lebeh baik kan ?

err bagi aku frienship tuh sgt penting and relationship pun penting jgk , tehheee *.* but im prefer more than friends, yelahh kawan bia beribu kasih bia 1, xkn nk rmi2 kan kag x memasal kene cop playgirl , ouhh guyss im not like that okee, 

tapii , its up to guyyss, aku tak kesah kau nak pergai cmne pun asalkan kau hormat aku hormat kau balik, i'll be nice if you be nice too , and sorry aku takkn tegor laki sebab aku nehh pemaluu , err*mual sikit, haha

asalkan hidup korg bahagiakan , and aku hormat kau as lelaki :) 
tapi jgn lah hancurkan hidup ssorg perempuan please ? sebb rossa ade ckp kalo perempuan dah beraksi , hancur semue nya, so beware :) 

so if my words are too much :) im not perfect as u think :)