Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
its my BIG day ♥♥♥
Thursday, December 8, 2011 | 2:35 AM | 0 candies
assalammualaikum , ^^,
okeh hari nie memang kite tersangatlah happy sebab kalau tiap2 bulan in year kite selalu jeles dengan org yg sambut besday tuh sebab kite puye besday lambat lagi and noww besday kite dah tibe dan sampai dengan selamat :) , terima kasih Ya Allah ♥♥♥, memang lah tahun nie ta sebest tahun lepas :'( tapi tahun nie lagi meriah taww dari tahun lepas , rezeki kan . alhamdulillah (;


pagi tadi kite celebrate dengan classmates and kerabat syg ♥♥♥ , buah hati aku semue ade , *tengs korg 
acare memotong kek kat food court mp tuh , tuh jelah yg mampu kan jauh dari org yg sangat ramai sebab hari rabu kan ,ramai yg turun , so macam nie lah adegan nye : 















meriah kan ? haruslah itu kerabat AR RAZI lah syggss , ini kerabat yang palingg aku syg sebab dyorg yg tanggung aku puye childish neh , sape yg sanggupkan ? dah besar panjang tapi still childish ohsemm that syukrina !  lepas dah potong kek , habes makan , habes amik gambar , kite tgok cite ombak rindu for the second time ^^, dah tade feeling dah na nanges, dlm wyg just pgg phone and msg with MHA :) kejap record lagu OST OR tuh, memang boring lahh, haha then blek dengan tergesa-gesa sebab mak dah pesan nek bas kol 4 petang , tapi aku nek kol 4.30 hahah im sorry :( janji aku dengar cakap mak aku . and sian kat MFAH sebab terkedek2 kne tinggal nan aku , pdan muke kaw ! tipu aku lagi kan , haha .


kepada : 
♥ABU BAKAR'S FAMILY♥

♥♥♥MHA♥♥♥

♥NAJIHAH ROSLI♥
♥AFEEQAH ZANUDIN♥
♥HIDAYAH ZAIMANI♥ 
♥HAMMAADAH♥ 
♥SARAHALIM♥

♥KERABAT AR-RAZI♥
♥kawan-2 dunia akhirat♥
♥HALIMAH ABDIWELI♥
♥IZRA FAIQAH♥
♥MBMZ♥

and for the wishes kat fb tuhh, tengs ^^, and yg lain tak disebut tengs jugak , and yg bagi besday present tuh almost thankyou , im promise jgn bek2 barang tuh :) hargai sangat :) 

kepada : 
♥NUR SYUKRINA♥

Sedarlah awk tuhh dah besarr, 
no more CHILDISH 
study smart for SPM 2012
*KALAH kan RMC , you can do it ! prove it ! 
jd senior yang baik :)
jadi SAHABAT yang baik, 
be a good muslimah :) 
do the best in your life , DUNIA WAAKHIRAT :)

WASSALAM :)

 kite gilee kan langauu >.<

 ini cita-cita aku, fight with RMC dan SEMESRA :)
 oke darl ,do love you all :)


 jangan tanye kenapa aku wat muke cenggitu ++' 

 korg buahaty aku ♥

lastly : KAMI SUPER SENIOR next year :)

tengs for the birthday post :
halimah ♥♥♥
aimanhanani♥♥♥
si langau ♥♥♥
mamamira :)