Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
im coming home,
Thursday, December 29, 2011 | 6:18 AM | 0 candies
okayy aku dah sampai melakka,, nanti-2 aja aku post cite trip to sabah okayy ? aku malas nak ngadap internet -_- aku dah bosann , okayy skrang dah habis holiday time tokk belajar pulaa, and keje sejarah aku tak start 1 ape pun lagi that means aku tak siap lagi , tau dibuat mak aku neh mmg mati lahh =.= okayy aku nak siap kan keje ape yg tak siap lagi ,, *mood nak sekolah bahh , okayy bile nak balik sekolah , kemewahan yg aku ade skrg akan hilang , okaayy aku rela berkorban ntok spm , yes,, tlg lahh , kuat kan semangat jgn lembik sgt,, haha itu ayat mak akuu :) err , aku terasa ngeri pulakk , dah spm dah aku neh , dah besar dahh ,, ouh byk dugaan , byk cabarann , hidup lebih mencabar , okayy aku trima jew,, aku pun dah mlss nak ngadap mende neh bagai , waste my time, cehhh , poyo aku neh, okayy aku penatt , aku nak tidoo , and kau selalu call aku time tido kan ?
spm mood :) wslm.