Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
im become SUPER SENIOR =='
Wednesday, December 14, 2011 | 9:49 AM | 0 candies
hello again ^^V
sekarang nie macam-2 senior aku post dyorg dah tamat zaman persekolahan kan ?
wahh aku pulak yg sedeyh , sebab :
lepas ni dah xde 'assalammualaikum kak'
lepas ni dah xde hai kak tu , hai kak ni,
lepas ni dah xley bkepit nan kak ina
lepas ni dah tak boleh gadoh dengan senior :)
lepas ni dah xley tegor-2 dah ,
walaweyh macam x cye je kan aku dah jd senior ,
dulu aku lah yg ternges-2 kat dorm tuh , pas tuh nek form 2 kne lecture dgn senior , lps tuh amek pmr , lepas tuh  aku jd super junior , and nnti aku akan jd super senior =='. 
and aku tak suke jage adik-2 neh , haha , jahat kan senior neh , jgn korg admire akak neh , haha , *mcm ade je kan ? x nk pun korg admire,, well aku neh chilldish, ntah-2 akak ni lg mengade dri korg adik-2 , so hati-2
akak nie mmg tak amek port pasal korg sebab dy pemalas==' , kalo dah truk sgt tuh bru lah bntuan dhulurkan, haha, so pepandai lah korg bwak diri kan , law de mlsah citer lah dgn akak yeh, wohaa , seperti akak yg caring kan ? yeah , aku nak jd senior yg bek , nak jd contoh kan , well aq nak bla x lme lagi , 1 tahun tuh skejap jeh , well tak sgke dah nak amek spm , kasi lempang siket pipi neh , pangg ==' law tak sedar lagi , bagi tapakk jelahh =,= , doakan aku spm yeah , dyorg dah lepas , aku bkal menyusul , wuhaa , sedey wookk , takpetakpe , semgat baru wokk, kite fight sme-2 kan syg ? kite kalahkan dyorg , ouhh SPM tunggu aku * stdy pun tongg tebalik ade hati nak amek spm kan ? haha , well itu boleh di urus ^^v ,



tabik hormatt ^^V

byebye♥ senior 2011 , akak2 semue jge diri bek2 taw bile dah kuar kat sne tuh, pandai bwak diri , jge maruah diri, jangan sombong dengan sharodzian ♥ , nnti dtg sekolah dengan muke bgge taw dengan dpat result yg gempak , amin :) jgn lupe jumpe kami di blok A , . see u ya 2012