Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
BELAJAR dan BELAJAR
Sunday, December 4, 2011 | 7:56 PM | 0 candies
assalammualaikum . hello
selalu ye aku rarely update kan ? but sekarang dah slow . so in december im starting buzy kayy,
okayy semalam aku de kelas dengan cikgu idham kat umah dy , walaweyh umah dy cam istana hah , haha so far oke lah blaja dengan dy , ade kawan , hari ni and esok aku blajar chemist kat sekolah dang anum , cikgu dyorg de wat kelas so aku and bdk sharodz yang lain de join sekali , nak blaja kan , dah la chemist aku cm hape jeh ==' agak malu lah nan dyorg coz dyorg dah la pndai-2 chemist aku neh je terkial-kial lagi , mcm nak nges un ade , tak pelah , tadi byk kan sabar je , tabah kan hati jeh coz kwan-2 smue dok group lain-2 , sebek aku dok dengan syaza , ade jugak kawan , tak pelah tabah kan hati ini semue untuk kpentingan masa hadapan , bsusah susah dahulu bersenang kmudian , mne tawu nnty aku pndai chemist kan ? amin , Nak berjaya mesty ada usaha kan , tapi hati ni tak redha lagi ,still ade takot-2 nak blaja kat situ mcm ne ek ? tuh lah ,Ya Allah Kau redha kan lah hati ini dan kuatkan semangat aku , semoga aku mndapat hasil yang terbaik ntok hidupku , amin :)
dan sekarang kene start blajar , dah tak de na main-2 lagi tapi facebooking ?? still on tapi tak selalu on kot ?? kene lah berkorban kan ? aiseh orang lain dah bljar dah , aku nie tak sedar-sedar lagi ke ? tgk besties awak tuh dah blajr dah , dah la pandai , awak tak nak jadi mcm dy ke ?? ouh my god haruslah nak jadi orang pandai kan , sape jeh yg tak nak berjaya ? dy kan sekolah sbp , aiseh dah la blajar sendiri , bagus lah ade kesedaran awal-2 , aku neh ? hurmm masih dlm jlan, haha . okeh aku na pi sambung blajar and siap kan keje syariah tuh ,, doakan aku dapar belajar dan berjaya , amin :)