Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
speechless
Wednesday, November 30, 2011 | 7:48 AM | 0 candies
assalammualaikum , hellow , actually dah 2330 , malam masih mude kan ? so kali neh na cite ape ek ? ta de idea yang best lah na sharing , kayyfine esok nak pegi sekolah tersayang yang dah lame ku tinggalkan tuh , alah baru 2 minggu kan ? haha tak kuase lah na rindu tuh sekolah , cehh belagak sombong kan ? nak pegi sekolah antar keje kursus akaun yang akhirnya siap juge , diberi sebelum cuti raya kot , lame kan ? bulan 9 , 10, 11 , alah ta lame pun , tapi sekolah lain dah lame siap lah , time kiteorg dapat keje kursus tuh orang lain dok antar hasil keje kursus, tape bdk mrsm lagi lambat kott hantar , first week next year baru dyorg hantar , wah lagi lame kan , bole touch-up2 lawa-2 keje kursus tuh, bagi aku , aku dah fedup pegang lamelame kertas tuh, dengan tak imbangye , antak le kan ,sabar jelah jadi bdk akaun , dah tuh yang aku minat , law bio mmg mati lah aku, tgk darah pun dah macam ape neh na suh bedah katak bagai? please lah mmg aku marathon dulu la jwabye. so berjuanglah kawan-2 yang sape tak siap lagi tuh , nak mention kat sini aku dapat rugi bersih , bukan nak bgge , tapi bantai je ahh, malas aku na btol kan , kerana kerja kursus nie lah wat aku byk membazir , dgn kertas A4 yg da byk slh print pas tuh ink printer lagi , weyy tawu dibuat mak aku neh , mmg mengamok lah , tapi tak pelah ni ntok spm kan , ikhlas kan hati , haha , next year pun ade lagi keje kursus , cmne lah kan ? pape pun aku mmg minat akaun , ni lah kerjaya aku nanti , amin :)

wassalam