Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
sahabat baik ^^,
Tuesday, November 29, 2011 | 11:41 PM | 0 candies
hello and assalammualaikum ,
hey hari niie aku na cite pasal sahabat aku, nape jeh tetibe nak cite pasal dy kan ? sebab malam tadi ade someone nih dok taye nape aku bek dgn dy ? lahh harusla baik dgn dy sebab dy bestfriend aku sampai mati ~
sorry derr kawan aku neh perempuan lah sebab sekolah kami ade 1 jantina jehh ^^, haruslah kalau due jantina pun aku pilih perempuan lah lebih rapat law dengan laki tak ke nanty jd gossip lah hapeh lah but aku ta tawu lah sebab ta pernah alami kan ? hehe , okeh back to the story , daripada cite gebang-gebang pasal boyfriend baik gebang pasal girlfriend kan yang blom tentu dapat ditukar ganti , BUT sorry lah der bile aku cite camni jangan lah pk aku neh lesbian eh , hati ni masih ade ntok laki lah tade makne ye lesbian neh , mintak lah dijauhkan , amin.
oke kawan aku neh nama dy teett ** nanti lah aku bgtaw eh , kiteorg masa form 1 satu kelas , rapat ke ? kot lah rapat ta ingat lah sebab mase form 1 aku mmg terkenal dengan budak yg sombong , huh ade aku kesah dgn tittle tuh ? janji aku ta kaco hidup korang kan . then bile form 2 ta rapat sgt dah sebab kiteorg ta same kelas , jaoh lak tuh , awal taon jelah try tok same2 tapi susah lah , so let it be gone , then bile form 3 kiteorg dapat 1 dorm , wah dapat lak dorm yang ramai kan mmg syokk lah , kalo pagi2 tuh selalu berlumba nan dy sape yg bgon lg awal , hahaha, pastu lumbe sape siap and gi sekolah awal , haha form 3 puye cite kan ?
pastuh time trial blajar same2 , pastu kite ade PMB kan ? slalu dok kat bawah blok H tuh, pas tuh slalu kacau budak z****** kan ? haha , kite na fight dgn dyorg result PMR kan ? alhamdulillah kite menang and kaw salah sorang yg tersenarai kan ? aku tak pun ;'( maybe tuh rezeki kaw bukan tok aku , pas kaw nek pentas kaw dtg kat aku sambil nanges2 , haha terharu lettuw yelah base on result trial kaw pun ta caye ley dapat 9A kan ? alhamdulillah tahniah eh ? haha , pas habis pekse PMR  kite slalu lepak sesame kan ? selalu sharing cite-2 kita , happy ke sedeyh ke , kaw slalu dengar kan , bagus telinga kaw tuh , hahaha , pas tuh aku selalu gaduh dengan *** kan ? kaw lah yg selalu tolong pujuk dy kan , oke kaw selalu pujuk dy ta pujuk aku pun , hahah, da bese sangat , hahaa yelah kaw kan bherp *** dy kan , mane ley kco , haha

moments yang paling sedeh aku ingat tyme sambut besday aku kat mp, haha terharu kott, ahaha , siyesly taon lepas puye sambutan mmg aku suka sangat , aku terharu dengan korg sebab sayang aku ,, hahaha poyo kan ?  tapi setahu aku kaw ade ke bg aku present ? haaha mmg tade kan ? so taon neh aku nak present! haaha
yelah kaw dah datang nak sambut pun dah cukup dah , kaw ta de aku tak nak datang aw sebab aku malu , haha law kaw ade boleh aku jln nan kaw kan , hehe menggeletik jeh , *geli aku , haha
weyyh tengs sebab bagi moments yg indah kat aku time form 3 , woouuahhaaa ! siyesly aku na nanges bile ingat time form 3 , aku rinduuu ! aku rinddduu sangat ! nasib baik kaw ta pindah kan ? aku tau kaw xnk tinggalkan aku , hahah , oke fine aku pasan jeh !

time form 4 lak , kaw decide amek BIO  aku amek AKAUN , so kite dah x 1 kelas , jaoh lak kelas tuh kayyfine trima jelah , nak blaja kan ? time tuh kaw rapat nan pka , xpe time f3 aku dah merase rapat dengan dy , pastu kaw rapat nan dayah , means lebeh rapat lah kan , kite kan memang dah rapat dari form3 kan , mane ley pisah kan ? tapi yang terpisah dari korang aku nan madah jelah ,yelaa sape lah kiteorg kan ??
xpe kiteorang sedar , time tuh kaw x nmpk lagi kot kehadiran kiteorg ? nevermind =='
time tuh kaw sayang orang lain , tak nampak aku dah , kot memang selame neh x anggap aku camne aku anggap kaw dlm hidup aku kan , tak pelah ,

kaw ingat tak time besday kaw ? mak kaw antar kek , aku tak tawu pun tapi madah tawu dy cakap kat aku , malam tuh time prep aku lalu kelas kaw , aku nampak kaw tengah bersuka ria suap-menyuap kek pastuh snap picture , fine , aku diam jeh , masok kelas aku borak-2 nan bdak kelas , pas tuh pintu blkag kelas tuh terbuka luas , aku pndang time tuh kaw lalu nak g toilet basuh tgn kan yang dah comot-2 tuh , tapi cikit pun tak toleh kan ? yelah aku tawu nape , then aku berdialog dgn madah

aku : weyy tadi aku lalu IR aku nmpak jiah makan kek , tapi xtawu lah kek sape , bdk kelas kot belanja
madah : eh tadi bukan petang tadi mak dy datang ke antar kek , dy pun x tawu mak dy datang ,
aku : *okayy fine dalam hati cakap tu kek jiah , tapi dy ta bg kite pun ?
madah : aah kan , maybe blek kg bgi kot , nnti kite lalu kite tgk lah ,
bile blek prep kiteorg tgk normal jeh mcm takde ppe kan ? oke fine , aku tgk madah xnk tegor kaw , okeh aku join sekali sebab kiteorg mmg terase sangat small heart dgn kaw , haha berhari kot ta btgor sape nan kaw , and kaw pun perasan dengan kelakuan kami , and kaw pun mintak maaf , so fine lain kali jgn buat lagi eh ? even pape pun kite kene ingat dengan kawan-2 kita , haha ,sje jeh  kaw jgn amek hati eh ? watchillwatcool lah ^^v , then lepas tuh kite mule lah rapat , even story kne sharing kan nnty ade lak yg kecik hati kan , hahaha , haruslah nnty ade org jeles, haha takdelah aq gurau jeh
oke nak tawu ta sape dy neh ??
namA : SITI NAJIHAH BT ROSLI :) 
umur : 16 tahun
birthday : 26 JANUARI 1995 
* dah lepas tapi next year boleh lah wish , hehe
Status : kene taye tuan puye badan lah , 
Facebook : Najihah Rosli
perwatakan : seorang yg matured , berfikiran rasional 
seorang yg pandai ! 


PS. jiah kalaw entry neh wat kaw terase aku mintak maaf eh ? aku tak de niat pun nak buruk kan kaw ke hape ke , niat aku baik , aku nak bgtaw orang yang kaw 1 ye kawan yg baik yang aku pernah ade , and aku nak kaw tawu aku sayang sgt kat kaw even aku tawu kaw ta syg aku pun kan ? tak pelah its up to you :)
ty for everything yg selame neh kaw da bg kat aku , kaw da banyak beralah dengan sikap aku nieh , ty sebab byk pinjam kan telinga kaw tuh dengar cite-2 aku yang laghah kan ? sory if selama kaw kawan dengan aku , aku bawak kaw g jalan yang terpesong ke wat tak baik dengan kaw , sorry taw for everything , bnyak kecil hati dengan aku ke yang aku tak tawu , aku harap sangat kite takan putus kawan , if ade prob kite selesai kan same2 eh , aku nak mintak tolong kat aw tolong ajr aku eh , ajar SPM  aku tawu kaw pandai , kaw ajar aku 10 subject jeh , lagi 1 subject tuh aku blajar dengan budak akaun lah , haha , aku nak kaw janji dengan aku kite kawan sampai mati eh , sharing is caring , no secret between us :) weyy tenggsss sggtt2 taw, aku tawu aku ta sehebat kaw :) kaw terlalu baik tok aku, AKU BERSYUKUR SEBAB ALLAH kirimkan kaw ntok aku , ILOVEYOU three four five n ten ! hahaa




satu :oke tyme neh kite form one , sumpah muke burok , haha ==' 


dua : neh kite sambut 712 <3


tiga : last night kat ostel time form 3

empat : no caption 



 lima : hang out jun 2011

enam : expo pendidikan 2011 , mitc :)


tujuh : bowling pum 2011 


lapan : kaw memang cantik ^^, 

lastly ni ntok kaw special : 
Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Ku tahu ku kan selalu ada
Pada dirimu
Dan ku harap kau juga rasa begitu

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Sahabatku.

lagu neh jiran sebelah kaw nyanyi kan , bangge tak ? 

ILOVEYOU :)