Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
MAHKOTA HOTEL , MALACCA
Sunday, November 27, 2011 | 5:43 AM | 0 candies
assalammualaikum, act im watching football match with BAHRAIN , MALAYSIA hebat lah , pape pun NAZMI FAIZ kaw mmg terhebat lah bro , kaw plg mude and kaw plg cool tapi aq tetap dgn MA aku :) ta sia-sia lah kaw lepaskan SPM tuh, ade jugak sumbangan kaw yg boleh jd sebutan org kan , tahniah sbb bg malaysia mata ^^, BUTBUT tu bukan tittle yg sbnar aq na cite , tgk tuh mahkota hotel tawu kat ne ? dekat jeh aq pegi mcm org luar melaka na pi bcuti and na tido kat hotel tuh, but nvmind , dapat free kan haruslah gune , so tadi mcm nak ta xnk je pegi coz law tye mama sure2 lah ta dpat puye tawu sgt , HAHA , but bile tgok bik rita g im starting asking her

aku : bibik pegi hotel jgk ke ?
bik rita : tak lah , biibik pegi makan jeh , tak tido pun,nnty mokgi dtg amek bibik lah ,
aku : ohsem ! i was like *nie kalo pegi tapi blik malam boleh jgk maybe mama bg, im begging you mummy :)

and terus gi kat telefon and call mama , and finally yes ! mama bg jgk , ty mummy :) tapi kene mlm ne jgk , orait ,

aku : sure eh bibik blek nnti ?
bik rita : yeh , bibik x bwak bju pun , nti mokgi amek lah ,

wooahaah aku trus pi solah zuhur and siap2 , sorry agak terlewat siap kan , semue dah tunggu aku, manyak cantek pempuan neh kan , dy na ikot orang tapi org yg kne tunggu dy dulu, hapelah, *ta sengaja kan ?

and we all drop by kat mahkota hotel yg bhdpan dgn MAHKOTA PARADE, dekat jeh law na enjoy kan , tapi syg aku pi ntok mkn jeh x tido pun, tapi yang lain tido kat situ, untunglah kamu semue ~
bile dah sampai kat hotel tuh sumpah wa ckp mmg ramai giler org, beratur pnjg tuh na check-in , bygkan lah tersgt sesak kat lobby tuh, major semue org SINGAPORE yang dtg melancong tuh, wah best kan ? selamat datang ke Melaka , haha tapi aku ta wat mcm tuh pun time kat sne XD
bile dah sampai tgk ramai org kami stret lah pegi tmpat makan , sblh je kot dgn lobby tuh, fuisyoo tmpat dy mmg ohsem ! mmg grand lah kan , *haruslah :) makanan dy mmg superb lah ,byk gile kot aku mnk ecsply AISKRIM mane ley tahan kan , nak-2 kat situ served diri sndri jeh , sukeaty kaw lah na amek bpe byak , so melantak habes lah kan ? sorry kakak kami org kg lahh, haha padahal orang melaka jgk kan , wat muke pandai sudah kan ? senang ! #GIVEABIGCLAP , first menu ialah nasi goreng , ayam kepak dgn yong tau fu , lpas habes tuh amek aiskrim pulak yg sngt penuh dlm mgkuk tuh, lepas tuh makan penang laksa kot ntah lah menbantai jeh , pas tuh try ABC buatan sendri taw ,pas tuh makan ape ntah , mmg sgt lah byk , so bile da kmbong take five, round-2 sekitar tuh , weyy mmg rugi l sape tak pegi law dpat baucer free kan ? dgn kolam dy ,, hahah mmg best lah tuh blom tgk bilik dy lgi, mesty besar kan ? haruslah , so bilik dah habes merayau dah habes snap so blek la kat tmpat makan and smbong blek mkn aiskrim , ayam and so on,, then kol bpe ntah blek dgn pak akob, so tinggal lah sepupu ku bergembira disana, bile smpi umah huh, nsib baik mma ta smpi lgi dri kuantan , and teka lah bile mama blek dy ckp ape ?

mama: dah pegi lom hotel tuh ?
aku : dah lah, dah blek pun,
mama : nape x tido sne ?
aku : alah mesty mama x kasi kan
mama: tawu pun , xpayh lah x pyh susahkan org ,
aku : oke , *tapi dlm hati still begging you ,

FYI, ty for my aunt for all of this, memang kenyang lah , #amektisulapmulut :)

#mood : sangat kenyang , ALHAMDULILLAH dengan rezeki ALLAH ^^,