Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
best friends :)
Wednesday, February 2, 2011 | 6:27 PM | 0 candies




huyy,, heyy =,=
best kan ade SAHABAT ?
dy ckp org yg lemah nie ialah org yg tade sahabat,,
yes,, myb rite,,
aku ta jumpe ag shabat aku,,
ade un dy ta slalu nan aq,,
cos dy skola laen,,
law ta dy la sahabat aku,,
aku perlu an sorang sahabat yg anytime nan aku,,
orang kte couple ta smestinya selamanya,,
but berkawan 4sure slamanya,,
or maybe sahabat uh da lme ade nan aq,,
just aq je ta nmpak ag,,
orang kte member uh la shabat kite ?
yeke?
membe ta mcm shabat sbenarnya, !
coz kita ta rpat nan semue,,
ade yg baek ade yg jhat,,
ade yg ta hirau an kite,,
so member bkn shabat kite but teman kite,,
shabat ialah orang yg sentiasa disisi kita,,
orang kte " yang puji kita adalah musuh kita,,
yg mnegur kita ialah sahabat kita,, :)
alangkah bahagia nya kalo aku ade shabat sebegitu,,
but,,
still searching ,,
harapla lps ni aq akan jumpe shabat aq,,
sungguh nya bersahabat itu sgt indah :)
hargai la shabat anda sebelum terlambat :))