Cahaya Kesyukuran
♥menulislah kerana Allah (:♥
♥Pelajari sesuatu dari Hidup anda ! Sesuatu yang mampu mengubah hidup anda ke arah yang benar ♥
♥Pandulah kehidupan anda untuk mencari keredhaan dan kasih sayang Ilahi , In Sha Allah bahagia dunia dan akhirat ♥
222011
Thursday, February 3, 2011 | 12:19 AM | 0 candies
hey peeps :)
ari nie,,
ta taw ape means semue nie,,
but aku trima dgn redha ye,,
slagi aku ta post cite nie
aq ta kan wa hw 1 ape un,, ha3
act nga wat pp sal QURAN SUNNAH
3 pp uh kne wat,,
wat ever la,, syukrina HEBAT
so we can did it :)
ape mkne semue ye bile dy ckp dy da confress at bdak yg dy suke uh ?
100 % aku ta pham lgsung,,
so andaian korang semue ternyata salah yg mgatakan
dy suke aku,,
malu ta korang ?
ha3
dy ckp aku akan taw secare automaticly sape dk uh..
eyy pk aku hamak sgt la weyh ??
xnk bgtaw suda ! D I C ??
but aku ta pham la,,
mmg aku ta na un at dy,,
but as frends only,,
kalo korg tgk aku merendek bile ckp sal dy uh,,
sory to say la,,
hanya lakonan beb !
sorysorysory ;(
yes mmg ditakdirkan aku nan dy just friends,, korg jgn salah anggap yep,,
aku nan dy mmg ta de pape
aku nan dy teman tapi mesra only,,
aku ta harap an lebih2 dri dy,,
cukup la hanya sekadar teman ,, no more than that :)
frankly,,
mesty korang sangke aku suke at dy or sebaliknya,,
but korang ta taw hal sbnarnya,,
mmg aku ta kan cite hal sbenarnya pd sape2 un
except org yg betol2 aku na luah an,,
aku ase mmg kiteorg ditakdir an ntok berteman,,
so aku wish an kaw epy n berjaya disane,,
n doakan aku disini berjaya sepeti ape yg aku mahu,,
we're frends,, :))